تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۵۸۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در شهرستان خرمشهر
رئیس اداره بهزیستی خرمشهر گفت: با رای اعضای هیئت مدیره، محمدحسن کعبی رئیس موسسه خیریه خرمشهر به عنوان مدیرعامل خانه خیرین خوزستان انتخاب و معرفی شد
علی فرحانی امروز اظهار کرد: خوشبختانه با رای اعضای هیئت مدیره، محمدحسن کعبی، رئیس موسسه خیریه خرمشهر به عنوان مدیرعامل خانه خیرین خوزستان انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: این انتخابات در مرکز استان برگزار شد و کعبی توانست از هفت رای اعضای هیئت مدیره، چهار رای را با اکثریت کسب کند و به این سمت منصوب شود.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر تصریح کرد: این امر برای شهرستان خرمشهر افتخار است و به مراتب موجب ارتقای فعالیت موسسه‌های خیریه این منطقه خواهد شد.

وی اضافه کرد: کعبی، رئیس موسسه خیریه فردوس در خرمشهر بوده و فعالیت خوبی را در این زمینه با استان برقرار کرده است.

فرحانی با بیان اینکه 12 موسسه خیریه در سطح این شهرستان مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: موسسه‌های خیریه الحسنین، جواد الائمه، فردوس، قائم آل محمد(ص)، ثارالله و اهل بیت از جمله این مراکز هستند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در نظر داریم دبیرخانه استانی خانه خیرین خوزستان را در خرمشهر ایجاد کنیم زیرا این امر نقطه عطفی برای افزایش فعالیت خیریه در این شهرستان خواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر با ابراز رضایت از اینکه یک خرمشهری موفق به کسب این سمت معنوی شده است گفت: موسسات خیریه وظیفه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و توزیع آنها بین نیازمندان را بر عهده دارند.

وی بیان کرد: همچنین برنامه‌ریزی برای یافتن نیازمندان، برقراری ارتباط با متولیان کارهای خیریه، ارتباط گرفتن با بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، حل و فصل مشکلات مالی نیازمندان، نحوه جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی و ... نیز از جمله وظایف موسسات خیریه و در ابعادی بزرگ‌تر، خانه خیرین استان است.

فرحانی تصریح کرد: این موسسات به صورت یک NGO فعالیت می‌کنند و در سطح شهرستان پراکنده و کاملا قابل شناسایی بوده و اکثر مردم نیز به نشانی این مراکز آگاه هستند.

وی ابراز داشت: با توجه به فعالیت رسمی و قانونی این موسسات به ویژه مراکزی که فعالیت بیشتری دارند، اداره بهزیستی نیز به آنها پرونده‌هایی از مددجویان و نیازمندان را ارجاع می‌دهد تا نسبت به رفع مشکلات این افراد اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی خرمشهر در پایان از اقشار مختلف خواست به این موسسات بروند و در این مراکز حضور یابند و در صورت امکان نسبت به کمک به نیازمندان کنند تا اجر و ثواب دنیوی و اخروی را برای خود رقم بزنند.
:
:
:
آخرین اخبار