تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:
سقف قراردادها به ضرر تيم‌هاي جنوبي است
مديرعامل تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به وضعيت جوي تيم‌هاي جنوبي ليگ برتر، سقف قراردادها به ضرر اين مجموعه‌ها تمام مي‌شود.

علي حكمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: براي ثبت قراردادها با بازيكنان تيم فوتبال صنعت نفت به طور كامل قانون سقف قراردادها را رعايت كرديم.
وي در همين خصوص اضافه كرد: بين چهار تا پنج بازيكن نهايت سقف قرارداد را از باشگاه صنعت نفت دريافت كردند و بقيه بازيكنان قرارداد خود را با مبلغي كمتر از سقف منعقد كردند.
مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به مشكلاتي كه قانون رعايت سقف قرارداد براي تيم‌هاي جنوبي ايجاد كرده افزود: بهتر بود كه اين قانون براي شهرهايي مثل آبادان، اهواز و بوشهر به شكل ويژه‌تري تعريف مي‌شد.
وي خاطرنشان كرد: به طور حتم كار كردن در شرايط آب و هوايي اين مناطق متفاوت بوده و بازيكنان درجه يك كشور ترجيح مي‌دهند در جايي فعاليت كنند كه به لحاظ اقليمي و مالي مشكلي نداشته باشند.
حكمت در ادامه از ثبت قرارداد بازيكنان تيم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد و تصريح كرد: تعداد زيادي از بازيكنان تيم فوتبال صنعت نفت قرارداد رسمي خود را در هيئت فوتبال آبادان به ثبت رساندند.
مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اضافه كرد: 85 درصد تيم سال قبل را حفظ كرده و نزديك به 10 بازيكن قدرتي جديد را نيز به مجموعه اضافه كرديم.
وي يادآور شد: بايد بپذيريم كه كه سال گذشته بيشترين ضربه را از دقيقه 70 به بعد خورديم كه اين موضوع به مثابه‌ي يك هشدار به ما بود تا به فكر جذب فوتباليست‌هايي با قدرت بدني بالا باشيم.
:
:
:
آخرین اخبار