تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۵۸۳۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نماز جمعه هفتکل صورت گرفت
انتقاد امام جمعه هفتکل از کمبود امکانات درمانی
امام جمعه هفتکل از کمبود امکانات درمانی در این شهرستان انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع حضرت حجت (عج) برگزار شد، اظهار داشت: از نبود نیروی لازم در بخش بهداشت درمان هفتکل انتقاد داریم.

وی افزود: این نخستین بار نیست که درباره کمبود امکانات درمانی در نماز جمعه شهرستان هفتکل صحبت می‌کنم و نکاتی را گوشزد می‌کنم.

امام جمعه هفتکل تصریح کرد: بار‌ها نکاتی را درباره کمبود امکانات درمانی در این شهرستان را به مسئولان مختلف از جمله رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری و استانی تذکر داده‌ایم ولی بی‌نتیجه بود.

وی با انتقاد از نبود پرستار زن و مرد به صورت همزمان در مراکز بهداشتی درمانی هفتکل تصریح کرد: این موضوع سبب رواج بی‌حیایی در جامعه خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هفتکل متذکر شد: این نکته را به طور جدی بیان می‌کنم و از مسئولان می‌خواهم موضوع هر چه سریع این مشکل را پیگیری و حل کنند.

وی تاکید کرد: مردم ما انقلاب کردند تا احکام دین مبین اسلام در جامعه ما اجرا و احیا شود و دیگر شاهد بی‌عفتی و بی‌حیایی‌ها نباشند ولی برخی جا‌ها کارهایی خلاف آن انجام می‌شود.

خلیلی پیربلوط بیان کرد: در پاسخ به انتقاداتی که صورت می‌گیرد می‌گویند که مجوزی برای استخدام نیروی جدید برای مرکز درمان بستر هفتکل داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: آیا استخدام کردن چند نفر و دادن حقوق آن‌ها، ارزش آن را ندارد که این همه بی‌حیایی در مراکز بهداشتی درمانی ما صورت نگیرد.

امام جمعه هفتکل گفت: از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می‌خواهم برای استخدام چند پرستار مرد برای مرکز درمان بستر اقدام فوری انجام دهد.

وی در پایان اذعان داشت: پرستاران زن در مرکز درمان بستر هفتکل از انجام تزریقات مرد‌ها به شدت گلایه‌مند هستند آیا واقعا این کار‌ها درست است؟
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار