تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۵۸۳۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ضمن تکذیب خبر پرداخت پاداش به کادرفنی
گودرزی: پاداش پیروزی فقط به بازیکنان پرداخت شده است
مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: خبر مربوط به اعطای پاداش به مجموعه تیم صنعت نفت آبادان که از سوی برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی منتشر شده است، کذب محض است.

ناصر گودرزی ضمن تکذیب خبر پاداش به مجموعه تیم صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: این پاداش فقط به بازیکنان این تیم تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: بنا به مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت و در جهت بالا بردن روحیه بازیکنان در بازی‌های آینده، پس از پیروزی بیرون از خانه در مقابل الوند همدان، فقط بازیکنان این تیم پاداش دریافت کردند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این پاداش یک میلیون تومانی پس از پیروزی بیرون از خانه در مقابل تیم الوند همدان به بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان پرداخت شده است.

گودرزی افزود: مطالبی در برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرگزاری‌ها عنوان شد که صحت نداشت و کادر فنی هیچگونه پاداشی بابت این برد دریافت نکرده است.

وی تأکید کرد: پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه صنعت نفت آبادان نیز، بدون هماهنگی این مطالب را منتشر کرده بود که فوراً این خبر از روی سایت این باشگاه برداشته شد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان داشت: در صورت صعود به لیگ بر‌تر پاداش ویژه‌ای به کل مجموعه بازیکنان و کادر فنی باشگاه صنعت نفت آبادان تعلق خواهد گرفت.

تیم صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر شنبه، نهم اسفند ماه و از ساعت 15: 15 در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فولاد یزد خواهد بود.

این تیم هم‌اکنون با 31 امتیاز در مجموع 20 بازی انجام شده، در جایگاه سوم جدول رده بندی مسابقات در گروه اول این رقابت‌ها قرار دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار