تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۵۸۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیستم لیگ دسته اول بسکتبال
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان همچنان قدرت‌نمایی می‌کند
از هفته بیستم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، تیم صدرنشین تیم پالایش نفت آبادان موفق شد میزبان خود تیم وحدت آریا را در تهران شکست دهد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته بیستم لیگ دسته اول بسکتبال موفق شد با نتیجه 78 بر 73 میزبان خود وحدت آریای تهران را از پیش‌روی بردارد.

پالایش نفت آبادان با کسب این پیروزی همچنان صدر جدول را در احاطه خود دارد و مترصد از دادن امتیاز توسط تیم بهشت هیرکان گرگان است تا به تنهایی بر رده اول جدول رده بندی مسابقات تکیه زند.

شاگردان هماد سامری موفق شدند هفته گذشته در آبادان و در یک دیدار سخت و نفس گیر صدر نشین قبلی لیگ دسته اول، تیم سولن بهشت هیرکان گرگان را با شکست بدرقه کنند و خود جای این تیم را در صدر جدول رده بندی مسابقات بگیرند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در هفته آینده این رقابت‌ها، روز جمعه شانزدهم اسفند ماه در آبادان میزبان تیم پتروشیمی بندر امام خواهد بود.

نفت آبادان در دیدار رفت خود موفق شده بود در ماهشهر، پتروشیمی را با نتیجه 87 بر 70 از پیش روی بردارد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، در چارچوب هفته بیستم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، می‌ه‌مان تیم وحدت آریای تهران بود که دقایقی قبل موفق شد با نتیجه 78 بر 73 از سد میزبان خود عبور کند و جای خود را در صدر جدول رده بندی مسابقات حفظ کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار