تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۸۳۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از 23 اسفند ؛
برپايي نمایشگاه عرضه محصولات تعاونی‌ها در اهواز
معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: نمایشگاه فروش محصولات تعاونی‌های استان از 23 تا 28 اسفندماه برگزار می شود.

عبدالکریم انصاری اظهارکرد: محل اين نمایشگاه، ‌نمايشگاه بین‌المللی استان است و همه مردم می‌توانند محصولات موجود در تعاونی‌ها را خریداری کنند.

وی افزود: این نمایشگاه برای اولین‌بار در خوزستان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی شده از این پس هر ساله این نمایشگاه برگزار شود.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح‌کرد: تعاونی‌های مرغ، تعاونی‌های بسته‌بندی و فروش ماهی، تعاونی‌های میوه و تره‌بار، تعاونی‌های گوشت‌قرمز، تعاونی‌های پوشاک، تعاونی ادویه‌جات آبادان، تعاونی‌های تبلت و گوشی محصولات خود را عرضه خواهند کرد. همچنین برنامه‌ریزی شده قیمت این محصولات حداقل 10 درصد کمتر از قیمت بازار باشد.

انصاری با اشاره به نقش تعاون در اقتصاد مقاومتی بیان‌کرد: در اقتصاد مقاومتی سعی می‌شود پول‌های خرد جمع‌آوری و با آن‌ها سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شود. از اين‌رو تعاونی‌های سهامی عام تشکیل شده می‌توانند در تمام موضوعات وارد شوند و پول‌های خردی که در دست مردم می‌باشند را جمع‌آوری و در شرکت‌ها و کارگاه‌های بزرگ به كار گيرند. همچنین در این شرکت‌ها هیچ فردی بیش از نیم درصد نمی‌تواند سهام خریداری کند.

وی افزود: هم‌اکنون در خوزستان 3 تعاونی سهامی عام تشکیل شده و پیش‌بینی می‌شود در آینده این تعاونی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشند.

معاون تعاون، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتمای خوزستان تأکیدکرد: برنامه‌ریزی شده به جز تعاونی‌های متعارف کنونی در استان تعاونی‌های ديگری راه‌اندازی شوند که بتوان با آن‌ها با پول‌های ریز مردم سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام داد. همچنین تمرکز استان روی تعاونی‌های دانش‌بنیان ضروری است؛ از این رو توافق‌نامه‌هایی انجام شده تا از اين تعاونی‌ها حمایت بیشتری شود.
:
:
:
آخرین اخبار