تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۸۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث درمانگاه بيماران دياليزي در مسجدسليمان
به همت شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان، درمانگاه بيماران دياليزي و ديابتي اين شهر احداث و تجهيز شد.



به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، مديرعامل اين شركت گفت: اين درمانگاه كه در زمره پروژه‌هاي عام‌المنفعه نفت در اين شهر قرار دارد با اعتباري بالغ بر 192 ميليون تومان احداث و تجهيز شد.
صفرعلي رئيسي افزود: اين درمانگاه كه عمليات اجرايي آن از 20 فروردين امسال آغاز شد در مدت زمان سه ماه به اتمام رسيد و هم اكنون آماده افتتاح و بهره‌برداري است.
وي ادامه داد: اين درمانگاه در زميني به مساحت 390 مترمربع و زيربناي 216 متر مربع در دو طبقه احداث شده است.
رئيسي هدف از احداث اين درمانگاه را خدمت رساني نفت در حوزه بهداشت به شهروندان عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه مبتلايان به بيماري نارسايي كليه و همچنين بيماران ديابتي براي دريافت خدمات در اين شهر با مشكلات بسياري مواجه بودند، اين پروژه تعريف و اجرا شد.
وي با ياد آوري اين نكته كه نفت خدمات خود را بدون منت و فقط به منظور كسب رضايت شهروندان اين شهر ارائه مي‌كند، افزود: اين درمانگاه كه هم اينك آماده بهره‌برداري است براي ارائه با كيفيت و استانداردهاي رايج و خدمت رساني مطلوب به بيماران دياليزي و ديابتي احداث شده است.
اين درمانگاه داراي هشت تخت پذيرش بيمار، اتاق پزشك، اتاقRO، اتاق دارو، ايستگاه پرستاري، آزمايشگاه و سالن انجمن است و در اجراي اين ساختمان مواردي همچون سيستم اعلان حريق، شبكه كامپيوتر، در اتوماتيك پيش بيني و اجرا شده است.
شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان در اقدامي عام الفنفعه ديگر، پيش از اين نيز درمانگاه بيماران تالاسمي را كه درزمره مجهزترين درمانگاه‌هاي تخصصي استان و كشوراست در زميني به مساحت 420 مترمربع و 270 مترمربع زيربنا و با هزينه‌اي بالغ بر100 ميليون تومان احداث و به انجمن حمايت از بيماران تالاسمي اين شهر اهدا كرد.
:
:
:
آخرین اخبار