تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۸۴۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چنگلوایی:
عملکرد بخش کشاورزی علیرغم محدودیت ها باید افزایش داشته باشد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: باید سعی کنیم با توجه به محدودیت های موجود، افزایش عملکرد و در واقع توسعه عمودی در بخش کشاورزی داشته باشیم.

کیخسرو چنگلوایی در حاشیه نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، دام طیور و آبزیان در اهواز عنوان کرد:  توسعه بخش کشاورزی با یک سری محدودیت هایی از نظر منابع توسعه ای مواجه است.

وی افزود: برای رسیدن به این توسعه نیاز است به دنبال آوردن مکانیزاسیون و نهادهای جدید باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان توضیح داد: با پیشرفت های جدیدی که در بخش کشاورزی حاصل می شود و ایجاد ارقام جدید، امیدوارم بتوانیم در بخش کشاورزی شاهد عملکرد خوبی در کلیه واحدهای تولیدی ازجمله دامی، شیلاتی و زراعی و غیره باشیم.

چنگلوایی ادامه داد: یکی از محل هایی که می تواند این خدمات و تکنولوژی های جدید را به ما معرفی کند برگزاری این گونه نمایشگاه ها است که خوشبختانه شاهد برپایی سومین نمایشگاه بین المللی هستیم.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع تبدیلی، تکمیلی، تولید خوراک دام و طیور و مکانیزاسیون در زمینه تامین آب و سایر موارد در این نمایشگاه عرضه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یادآور شد: همچنین آخرین تحقیقاتی که توسط محققات انجام شده نیز در این نمایشگاه عرضه می شود.

چنگلوایی ضمن ابراز امیدواری گفت: برگزاری این نمایشگاه ها باید در آینده استمرار داشته باشد تا بتوانیم از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی، عملی و اجرایی که در این نمایشگاه عرضه شده در راستای توسعه بهتر و بیشتر بخش کشاورزی استفاده کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار