تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشایی محور کوهستانی باغملک تا پایان هفته
معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با توجه به ريزش اخیر محور کوهستانی امام‌زاده عبدالله شهرستان باغملک و مسدود شدن این جاده، عملیات بازگشایی آن در حال انجام است و تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

جهانبخش امانی اظهارکرد: برنامه‌ریزی شده عملیات راهداری که در حاشیه جاده‌ها انجام می‌شود در طول تعطیلات نوروزی ادامه یابد و عملیات راهداری مربوط به وسط جاده‌ها نیز تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عملیات خط کشی‌ها، روکش آسفالت و لکه‌گیری‌های وسط جاده‌ها تا 25 اسفند انجام خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح‌کرد: خوشبختانه تاکنون عملیات خط کشی در محورهای اصلی به پایان رسیده است و بیش از 5 هزار مسیر نمای ارتجاعی در محورهای اهواز ـ شوش، اهواز ـ حمیدیه، اهواز ـ آبادان و آبادان به سمت سربندر نصب شده و یا در حال نصب است.

امانی ادامه‌داد: حدود 15 هزار مسیرنمای فلزی در مابقی محورهای عملیات راهداری نصب شده است. همچنین عملیات رنگ‌آمیزی و به‌روزرسانی تابلوها با مشخصات خوزستان در ورودی‌های استان نصب شده است.

وی افزود: عملیات دیگری همچون احیاي کیلومترشمارها و تابلوهای راهنمایی نیز در سطح استان انجام شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص اعتبارات راهداری عنوان‌کرد: امسال اعتبارات استانی مناسب نبود و در محل اعتبارات استانی دیون زیادی وجود دارد اما با پیگیری‌های اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان قرار شده اعتبارات ملی به بخش راهداری تعلق گیرد.

امانی خاطرنشان‌کرد: با توجه به تمام کمبودهای موجود، عملیات راهداری امسال خوب بوده و راهداران زحمت زیادی کشیده‌اند و موفق به حفظ كاهش 11 درصدي تلفات نسبت به سال‌گذشته شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار