تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور بررسی اوضاع خرمشهر
جلسه اعضای شورای شهر خرمشهر با نماینده مردم در مجلس برگزار شد
با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و بررسی اوضاع شهر جلسه ای به دعوت نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای شورای شهر شامگاه گذشته در دفتر نماینده شهر برگزار شد.

شامگاه گذشته نشست صمیمانه ای بین اعضای شورای شهر و نماینده شهر در خصوص مسائل روز شهر برگزار شد که سید جواد ادریس پور رییس شورا، مهدی عساکره نائب رئیس، سید علی معادی رئیس کمیسیون حقوقی فرهنگی، منصور علوانی رئیس کمیسیون عمران و برنامه ریزی، علی غزالی عضو هیأت رئیسه و فاطمه عطشانی عضو کمیسیون عمران و برنامه ریزی از نمایندگان شورای شهر شرکت کننده در این جلسه بودند.

در ابتدای جلسه نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی حضور اعضای شورا را در جلسه دلیل اهتمام در امور شهری دانست.

منافع شهر را بر منافع افراد سودجو ترجیح می دهم

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به  اعضای شورای خرمشهر گفت: با این گونه جلسات ضمن همفکری می توانیم به کمک همدیگر موانع را از پیش روی شهرداری برداریم و مجموعه شهرداری را تقویت کنیم.

عبدالله سامری اظهار کرد: من منافع شهر را بر منافع افراد سود جو و امتیاز خواه ترجیح می دهم حتی اگر بنای تخریب شخصیتی داشته باشند مردم بایستی قضاوت کنند.

وی افزود: روزی که شما انتخاب شدید احساس مردم خرمشهر را درک نمودم، مردم احساس بسیار خوش و خوبی داشتند و امید در دل ها زنده شد، به دلیل اینکه اشخاص وارد شده به شورا را خدمتگزار می دانستند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس گفت: قبول دارم یکسری افراد به دنبال ایجاد تشنج و اختلاف بین اعضای شورا هستند ولی بنده و شما باید توجه به محرومیت مردم داشته باشیم و مشکلات و موانع را از سر راه برداریم.

سامری اظهار کرد: در قبال این مردم و قرآن سوگند یاد کرده ایم ، کمک من به شورا و شهرداری در واقع کمک کردن به مردم شریف خرمشهر است.

وی افزود: اگر ما امروز افکار خود را در جهت منافع شهر و مردم جهت دهیم کاری بزرگ و خدمتی عظیم انجام داده ایم.

منافع خوزستان دلیل استعفای دسته جمعی نمایندگان


نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی به موضوع استعفای نمایندگان استان خوزستان اشاره کرد و گفت: نمایندگان خوزستان به دلیل منافع خوزستان و شهرهایشان استعفا کردند، زیرا احساس راحتی مردم حوزه های انتخابیه خود را مدنظر دارند.

عبدالله سامری به جایگاه واقعی یک نماینده شهر اشاره کرد و افزود: جایگاه نماینده شهر در خیابان، پیگیری آب و فاضلاب، و روشنایی شهر نیست، لیکن چرا من وارد می شوم چون به مردم شریف خرمشهر و مینوشهر نگاه می کنم و خدا را در نظر می گیرم.

وی در ادامه گفت: با توجه به توان مالی شهرداری ها در کل کشور امروزه بهترین راه حل برای جبران کاستی ها وارد نمودن بخش خصوصی و بها دادن به سرمایه گذاران توانمند است و این روش را یکی از بهترین راه حل های سریع رسیدن به عمران و آبادی شهر است.

تعلل و سنگ اندازی مانع سرمایه گذاری

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل و سنگ اندازی در جذب سرمایه گذار ضمن از بین بردن اعتماد سرمایه گزاران توسعه و عمران شهری را کند خواهد نمود.

عبدالله سامری افزود: مردم شهرمان محروم و مظلوم اند، سعی کنیم باری بر محرومیت آنها اضافه نکنیم.

سامری گفت: از اعضای شورا توقع داریم طرح ها و لوایحی که به صحن شورا می آید را خوب مطالعه و بررسی کنند و در صورت داشتن منفعت برای مردم تصویب نمایند.

وی در پایان گفت: بایستی منیت ها کنار گذاشته شوند تا در کنار هم و با اقتدار به عمران و آبادانی شهر بپردازیم.

در پایان این جلسه اعضای حاضر از شورای شهر سخنانی ایراد کردند و دغدغه های خود در رابطه با شهر را به نماینده مردم بیان کردند.

 در خاتمه نیز موضوعاتی از قبیل تکریم ارباب رجوع در ادارات، اسکان مهمانان نوروزی، روشنایی پارک ها و ارتقای آنها، استفاده احسن از رودخانه کارون در ایام نوروز، نظافت عمومی شهر بحث ها و بررسی هایی انجام شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار