تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۸۴۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس خبر داد
مشارکت بخش خصوصی در اتصال دزفول به خط ریلی کشور
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از مشارکت بخش خصوصی در اتصال این شهرستان به شبکه ریلی خبر داد و گفت: مقدمات کار در این زمینه فراهم شده است.

عباس پاپی‌زاده اظهار کرد: رایزنی‌های لازم با بخش خصوصی در این زمینه انجام شده است و در آینده نزدیک پروژه اتصال اندیمشک به دزفول از طریق شبکه ریلی اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: اتصال دزفول به شبکه ریلی می‌توان این شهر را از بن بست ریلی خارج کند و به نحوی گردشگران می‌توانند از این طریق به شهرستان قدیمی و تاریخی دزفول سفر کنند.شهر دزفول قابلیت‌های زیادی دارد و باید کوشید تا با اتصال این شهر به شبکه ریلی گامی در راستای رونق صنعت گردشگری برداریم و در این زمینه باید از همه توانمندی موجد استفاده کنیم.

پاپی‌زاده تاکید کرد: رونق گردشگری در دزفول می‌تواند تا بخش زیادی صنعت گردشگری را رونق ببخشد و در این بخش باید برنامه‌ریزی طولانی مدتی در دستور کار قرار گیرد تا بتوان به افق روشنی حرکت کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی نظام افزود: طبق سیاسیت‌های کلی اصل 44 کشور باید اینگونه پروژه‌ها به مردم واگذار شود و به این دلیل در شهر دزفول این مهم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

پاپی‌زاده تاکید کرد: در راستای استفاده از بخش خصوصی باید از همه توان برای هموار کردن مشکلات حضور سرمایه‌گذاران استفاده کنیم و در این زمینه از همه توانمندی‌های قانونی باید استفاده کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
0
1
اصلا فاصله اندیمشک تا دزفول به اندازه یک ایستگاه نیست
مردم دزفول لطف کنند از ایستگاه اندیمشک مسافرت کنند
:
:
:
آخرین اخبار