تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۸۴۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر اسبق اطلاعات عنوان کرد ؛
اقتصاد مقاومتی بهترین راه نجات از وابستگی
وزیر اسبق اطلاعات اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را راه نجات کشور از وابستگی دانست و گفت: در حال حاضر کشور ما تبدیل به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای شده است.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان با حضور در اندیمشک اظهار کرد: در حال حاضر کشور ما تبدیل به یک قدرت بلامنازع منطقه‌ای شده و کشورهای غربی نیز به این نتیجه رسیده‌اند که ایران در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی افزود: اگر ما در منطقه اول نبودیم و در مسائل جهان تاثیرگذار نبودیم اکنون اکثر کشورهای جهان به دنبال گفت‌وگو و ایجاد ارتباط با ما دولت و ملت ما نبودند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به رشادت‌های ملت ما به خصوص جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جوانان ما ثابت کردند که از حسین(ع) و اصحاب حسین درس گرفته و این ایمان به خدا و آروزی شهادت بود که آن همه ایثار و شجاعت را رقم زد.

وی، اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را راه نجات کشور دانست و اضافه کرد: اگر ما بتوانم تولید علم کنیم و توان ساخت محصولات را در داخل کشور ارتقا دهیم مطمئن باشید که کشورهای دیگر مجبور خواهند شد که قیمت محصولات  صادراتی خود به کشور ما را کاهش دهند زیرا می‌دانند که ما توان ساخت آن را در داخل کشور داریم.

فلاحیان در پایان خطاب به مسئولان اندیمشکی خاطرنشان کرد: فرماندار و مسئولان باید تلاش کنند که با تدبیر، مشکلات مردم به‌ویژه بیکاری که عمده مشکل شهرستان است را حل کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار