تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۸۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
برخی بخاطر منافعشان نمی‌خواهند بندر امام شهرستان شود
نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: برخی بخاطر منافعشان نمی‌خواهند بندر امام شهرستان شود.

حبیب آغاجری امروز اظهار داشت: از زمان حضور در مجلس شورای اسلامی به شکل جدی دنبال حل مشکل شهرستان شدن بندر امام بودم و این موضوع نیز به نتیجه رسید.

وی گفت: اما متاسفانه برخی افراد به دلیل آنکه منافع آن‌ها در خطر قرار گرفته بود مانع اعلام شدن رسمی شهرستان شدن بندر امام شدند.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در ادامه خاطرنشان کرد: همه مسئولان امنیتی و سیاسی استان این موضوع را به خوبی می‌دانند.

آغاجری با انتقاد از اظهارات امام جمعه بندر امام که وی را مانع اعلام شهرستان شدن بندر امام معرفی کرده اظهار داشت: این اظهارات کذب محض است چرا که همه می‌دانند مانع این قضیه کیست و علت آن چیست.

وی افزود: مهم‌ترین چالش و علت توقف اعلام رسمی شهرستان شدن بندر امام بحث محدوده ماهشهر و بندر امام بود که اینجانب در همه مذاکرات بر تقسیم عادلانه بخشی از منافع حاصل از وجود منطقه ویژه پتروشیمی بین دو شهر ماهشهر و بندر امام بوده است.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان تصریح کرد: ملاک در تعیین محدوده نیز قانون تقسیمات کشوری و دولت است.

وی گفت: با توجه به تغییر دولت، رایزنی‌های گسترده‌ای نیز به وزیر کشور جدید و معاون پارلمانی وی انجام دادم که وزارت کشور بررسی این موضوع را به بعد از تعیین تکلیف استانداران منوط کرد.

آغاجری اظهار داشت: در حال حاضر موضوع اعلام رسمی شهرستان شدن بندر امام، در معاونت پارلمانی وزارت کشور در حال پیگیری جدی است و امیدواریم هر چه زود‌تر این موضوع نتیجه بدهد.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست قبل از انتشار اظهارات افراد صحت و سقم مطالب را جویا شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار