تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۸۴۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كياني‌زاده:تعداد باشگاه‌هاي اسكواش كم‌است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از ضعف‌های رشته اسکواش این است که تعداد باشگاه‌های آن کم است که امیدوارم در سال آينده شاهد فعال شدن باشگاه جديدي در اين رشته باشيم.

فرامرز کیانی‌زاده در مجمع انتخاب ريیس هیات اسکواش استان که امروز (دهم اسفندماه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک به محمد آران، ريیس هیات اسکواش استان اظهار کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌اي که آران دارد اسکواش خوزستان تغییرات خوبی داشته باشد. آران جوان و تحصیلکرده است و در گذشته نیز ورزشکار و مربی این رشته بوده است و به نظرم او می‌تواند یک نمونه خوب برای ريیس هیات اسکواش خوزستان باشد.

وی بیان کرد: انتظار می رود همه به آران کمک کنند تا اسکواش خوزستان به آن جایگاهی که حق آن است برسد. همچنین از آران می خواهم حداقل سالی یک بار مجمع برگزار کند تا مشکلات و برنامه‌ها در این مجمع اعلام شود. یکی از ضعف‌های ما این بوده است که چنین مجامعی را کمتر برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: به هر حال امیدوارم هیات اسکواش هر ساله مجامعش را برگزار کند و اعضای مجمع نیز باید نقش پویاتری داشته باشند. آن‌ها به عنوان یک عضو، حق نظارت بر کار هیات را دارند که اگر به این صورت عمل شود، به نظرم ريیس هیات می‌تواند کار خود را بهتر انجام دهد.

وی بیان کرد: انتظارم این است که آران تعامل خود را با ادارات و شرکت های استان بیشتر کند و به دنبال این باشد که باشگاه های بیشتری به سمت این رشته بیایند. یکی از ضعف های اسکواش این است که تعداد باشگاه های آن کم است که امیدوارم در سال آينده شاهد فعال شدن باشگاه جديدي در اين رشته باشيم.

کیانی‌زاده خاطرنشان‌کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌اي که آران خواهد داشت، راه‌های درآمدزایی را بررسی کند تا در بخش درآمدزایی فعال‌تر شویم. اکنون وضعیت مالی ما خیلی خوب نیست و احتیاج است روسای هیات‌ها به دنبال درآمدزایی باشند.

وی با بیان این‌که انتظار می‌رود ريیس هیات اسکواش برای بخش بانوان این رشته نیز برنامه‌ریزی کند، گفت: تا با این برنامه‌ریزی بتوانیم بخشی از مدال‌آوری‌هایمان از بخش بانوان باشد. همچنین انتظار داریم این هیات در جهت ارتقای علمی مربیان خود تلاش و کلاس‌های سطح‌بندی برگزار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: ما هم در حد توان‌مان از اسکواش خوزستان حمایت می‌کنیم تا بتوانیم طی چهار سال آینده اسکواش را از این مرحله‌ای که در آن قرار دارد، ارتقا دهیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار