تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۵۸۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از امروز
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون و همچنین رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان 2014 جهان که قرار است سال آینده به ترتیب به میزبانی کره‌جنوبی و قزاقستان برگزار شود، از امروز با حضور 17 وزنه‌بردار در تالار وزنه‌برداری آزادی آغاز می‌شود.

بهمن زارع و های پانزوان در نخستین اقدام، پس از قبول مسئولیت هدایت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان فهرست 18 نفره اردونشینان را در اختیار حسین رضازاده قرار دادند تا از آنها برای حضور در محل کمپ تیم های ملی دعوت شود.

در این فهرست نام 5 ملی پوش المپیکی کشورمان، 6 وزنه بردار از تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی 2013 و همینطور چند چهره جدید دیده می شود.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی به شرح زیر است:

مجید عسکری (62 کیلوگرم)، جابر بهروزی و مرتضی رضائیان (69 کیلوگرم)، مسعود چترایی و حمید ملکی (77 کیلوگرم)، رسول تقیان، مرتضی بیگلری و  کیانوش رستمی (85 کیلوگرم)، سعید محمدپور، علی هاشمی و میثم محبی (94 کیلوگرم)، نواب نصیرشلال، کیا قدمی، محمدرضا براری و حامد مجیدی (105 کیلوگرم)، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی و بهادر مولایی (105+ کیلوگرم)

دور جدید تمرینات تیم ملی وزنه برداری نیز از امروز در حالی زیر نظر بهمن زارع و هادی پانزوان آغاز خواهد شد که جز سجاد انوشیروانی، سایر وزنه‌برداران در اردوی تیم ملی حاضر هستند.

از آبان‌ماه امسال که تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای دومین‌بار پیاپی با کوروش باقری عنوان سومی جهان را به خود اختصاص داد اردویی برگزار نشده و قرار است پس از مدت‌ها امروز وزنه‌برداران ملی‌پوش یک بار دیگر دور هم جمع شوند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار