تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۵۸۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب اجازه پنجعلی از خوردبین
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از محمود خوردبین برای حضور به عنوان سرپرست پرسپولیس اجازه گرفتم.

محمد پنجعلی در مورد انتخابش به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: علی پروین با من صحبت کرد تا در سه مسابقه پایانی لیگ امسال این وظیفه را برعهده داشته باشم. علی دایی نیز نسبت به این مسئله ابراز تمایل کرد. نمی‌خواستیم فرد دیگری بیرون از مجموعه وارد شود و حاشیه‌هایی را به همراه بیاورد. امیدواریم در سه بازی آینده عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: هرکاری برای پرسپولیس باعث افتخار است. بنده جای فردی خوش‌نام مثل محمود خوردبین آمدم. این مسئله برای من افتخار است. امیدواریم پرسپولیس در آینده آرامش بیشتری داشته باشد البته کار من این نیست و من کار فنی را بلدم اما شرایط خاصی است و امیدواریم پرسپولیس موفق شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار بود او در ابتدای فصل سرپرست پرسپولیس شود، اظهار داشت: این مسئله درست است وقتی که به عنوان مدیر تیم انتخاب شدم یکی از شرح وظایف من حضور به عنوان سرپرست روی نیمکت بود. در آن مقطع اعلام کردند ترجیحا بهتر است که به عنوان مدیر تیم فوتبال فعالیت کنم. با وجود تمامی حاشیه‌هایی که وجود داشت امسال نتایج خوبی گرفتیم. امیدوارم در ادامه نیز این وضعیت تداوم داشته باشد.

پنجعلی یادآور شد: از محمود خوردبین برای حضور در پرسپولیس به عنوان سرپرست اجازه گرفتند. او به من تبریک گفت و اعلام کرد قصد داشته با من تماس بگیرد تا هر کمکی که لازم است انجام دهد. از بازگشت به نیمکت پرسپولیس خوشحالم و می‌توانم دوباره دوران طلایی و زیبایی ارتباط با مردم را لمس کنم.

وی در مورد اینکه آیا با فشار وزارت ورزش سرپرست پرسپولیس تغییر کرد، گفت: واقعیت این است که از این مسئله خبر ندارم و نمی‌توانم اظهارنظری انجام دهم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اخبار و شایعات زیادی در مورد سعید شیرینی شنیده می‌شود و آیا این صحبت‌ها صحت دارد، اظهار داشت: باور کنید از این مسائل خبر ندارم. من هم این شایعات را شنیده‌ام اما خدایی نکرده نمی‌توانیم حرفی بزنیم که صحت نداشته باشد. امیدواریم هرچه پیش می‌آید خیر باشد. برای سعید شیرینی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

پنجعلی در پایان گفت: پرسپولیس با وجود حواشی بسیار زیاد تاکنون عملکرد بدی نداشته است. باید امسال با اختلاف پنج، شش امتیاز قهرمان می‌شدیم؛ اما متاسفانه حواشی زیاد کار ما را با مشکل روبرو کرد و از این مسئله صدمه دیدیم. امیدوارم در سه دیدار پایانی نتایج خوبی بگیریم و بتوانیم به موفقیت برسیم. مردم دوست دارند پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و برای این امر نیاز به تمرکز دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار