تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۸۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بهبهان خواستار شد ؛
لزوم اجرای برنامه‌های پدافند عقیدتی بین اقشار مردمی
رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بهبهان گفت: سازمان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بهبهان درصدد است تا برنامه‌های پدافند عقیدتی را در سطح تمام اقشار اجرا کند.

ایوب اکبری صبح امروز در مراسم جشن تکلیف دختران بهبهانی که در محل سالن آمفی‌تئاتر وحدت مستقر در کوی سازمانی پدافند برگزار شد، اظهار کرد: وارد شدن بچه‌ها به دوران تکلیف یکی از بهترین و مهمترین مراحل زندگی برای زندگی مسلمانانن است.

وی اضافه کرد: وظایف خانواده‌ها در این دوران، حساس‌تر از قبل خواهد شد و مادران باید بدانند با برخورد صحیح و عاطفی فرزندان، خود را به انجام تکالیف الهی تشویق کنند چرا که این بچه‌ها، سرمایه‌ها و ثمره زندگی ما هستند.

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بهبهان درصدد است تا پدافند عقیدتی را در سطح تمام اقشار اجرا کند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی بهبهان همچنین عنوان کرد: در حال حاضر هدف دشمن، نوجوانان و جوانان ما هستند که باید توجه ویژه‌ای به این عزیزان مبذول داشت و کماکان باید متذکر شد که همین نوجوانان و جوانان سرمایه هستند و لازم است محافظت شوند.

مراسم جشن تکلیف دختران دبستان شهید قرنی ایستگاه رادار بهبهان و دختران مجتمع آموزشی و پرورشی سید جمال‌الدین اسدآبادی از توابع بخش تشان با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌ها برگزار شد.

به دختران واجد‌الشرایط سن تکلیف هدایای مادی و معنوی به رسم یادبود اهدا شد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
0
1
احسن بر حاج اقا اکبری سردار فرهنگی بهبهان
:
:
:
آخرین اخبار