تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۸۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» در اهواز به روی صحنه می رود
مدیر گروه تئاتر آئین مردم گفت: نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» از تاریخ 10 اسفند تا 30 اسفند ماه در تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

مصطفی بوعذار  اظهار کرد: نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» از روز 10 اسفند تا روز 30 اسفند در محل تالار آفتاب اهواز واقع در اتوبان لشکر در دو سانس صبح و ظهر ویژه مدارس و مهدکودکها و دو سانس 18:30 و 19:30 عصر ویژه عموم خانواده های اهوازی پذیرای عموم علاقه مندان است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده این نمایش با تخفیف 40 درصد برای سازمانها، نهادها و ارگانهای دولتی درنظر گرفته شده است و مکاتبات لازم در این خصوص صورت گرفته است که در این راستا روابط عمومی های ادارات و سازمانها می توانند با تهیه بلیط ویژه  خانواده خای پرسنل خود را به تماشای این نمایش شاد و دیدنی دعوت کنند.

بوعذار عنوان کرد: نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» کاری شاد، موزیکال و مهیج از گروه تئاتر آیین مردم است که با موضوع اتحاد و همدلی و با هدف ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی  وبا بهره گیری از وجود هنرمندان با تجربه و توانا در عرصه تئاتر استان تولید شده است.

مدیر گروه تئاتر آئین مردم گفت: علاقه مندان می توانند برای تهیه و رزرو بلیط این نمایش و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان، مکان و روند اجرای آن با شماره همراه 09376005514 تماس بگیرند.

:
:
:
آخرین اخبار