تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۸۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ممنوعیت موقت حفاری‌های ماهشهر

فرماندار ماهشهر گفت: هیچ‌گونه مجوز حفاری از 15 اسفند تا پایان 15 فروردین 93 به دستگاه‌های خدمات‌رسان اعطا نمی‌شود.

منصور قمر با اشاره به پیش‌رو بودن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، اظهار کرد: به منظور استقبال از مسافران و ورود زیاد گردشگر به شهرهای شهرستان انتظار می‌رود زیبا‌سازی شهر‌ها نیز مدنظر قرار گرفته شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه آماده‌سازی فضای شهر و استقبال از مسافران نوروزی می‌تواند در جذب هر چه بیشتر گردشگر به شهرستان موثر بوده عنوان کرد: امیدواریم با هم‌افزایی و همراهی مجموعه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با سفرهای نوروزی بتوان سفر خوبی برای هموطنان رقم زد.

فرماندار ماهشهر بر نظارت جدی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجموعه فرمانداری بر قیمت‌ها تاکید کرد و گقت: اوقاف و امور خیریه نیز نسبت به آماده‌سازی مساجد اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ضمن تاکید به مدیران دستگاه‌ها در راستای خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اذعان کرد: اجرای مرتب کشیک‌های نوروزی مهم و ضروری است از این‌رو مدیران بانک‌ها باید عابر بانک‌ها را آماده ارائه خدمات مطلوب به هموطنان کنند.

قمر در ادامه از ممنوعیت هرگونه حفاری در شهرستان بندر ماهشهر از تاریخ 15 اسفند لغایت 15 فروردین سال آینده از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد و گفت: به منظور ایجاد آسایش و آرامش مسافران هر گونه کنده‌کاری در سطح خیابان‌ها ممنوع می‌باشد.

وی نظارت جدی بر بهداشت پارک‌ها و مکان‌های تفریحی و تفرجگاه‌های شهرستان بندر ماهشهر را مهم عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش نیز در راستای ساماندهی مدرسه‌ها به منظور اسکان مسافران اقدامات لازم را اعمال کند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: ممنوعیت ، حفاری‌ ، ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار