تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۵۸۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبر داد
اختصاص مهمانسراهای ادارات شادگان به مسافران نوروزی
معاون فرماندار شادگان از اختصاص مهمانسراهای این شهرستان به مسافران نوروزی خبر داد.

نعمت‌الله آلبوغبیش با اشاره به تدارک خدمات نوروزی و تقسیم وظایف بین دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و تشکیل جلسه ستاد نوروزی، اداره میراث فرهنگی نسبت به تهیه و توزیع بروشورها و نصب بنرهای تبلیغی آموزشی برای آگاه سازی مسافران اقدام خواهد کرد.

وی توضیح داد: شبکه بهداشت و درمان را نیز موظف کرده‌ایم نسبت به تامین کمک‌های اولیه با آموزش و پرورش همکاری ویژه برقرار کند.

معاون فرماندار شادگان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر نیز نسبت به تامین پتو و موکت مورد نیاز محل اسکان میهمانان نوروزی همکاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: اداراتی که دارای مهمانسرا هستند باید برای در اختیار گذاشتن آنها در مواقع ضروری به مسافران با ستاد اسکان همکاری کنند.

آلبوغبیش خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها نیز باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی هر چه سریع‌تر نسبت به ترمیم حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر اقدام و از صدور مجوز هرگونه حفاری جدید خودداری کنند.

وی بیان کرد: همچنین همه بانک‌های عامل سطح شهرستان باید نسبت به برقراری کشیک و سالم نگهداشتن عابر بانک‌های سطح شهر به همراه تامین نقدینگی اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان ابراز داشت: آموزش و پرورش نیز باید با همکاری شهرداری دارخوین و هلال احمر نسبت به آماده‌سازی مدارس شهر دارخوین جهت اسکان میهمانان نوروزی اقدام کند.

وی در پایان عنوان کرد: مقرر شده است که نیروگاه اتمی دارخوین نیز نسبت به تامین غذای پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر اقدام کند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار