تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۵۸۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار هندیجان خبر داد
ساماندهی و بهسازی اماکن زیارتی و گردشگری در هندیجان
شهردار هندیجان از ساماندهی و بهسازی اماکن مختلف زیارتی و گردشگری در این شهر خبر داد.

غلامرضا درویشی از آمادگی این شهرداری برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم مسافران با سفر به بندر هندیجان، خاطرات خوبی را به یادگار ببرند و از خدمات ارائه شده به آنها راضی باشند.

وی تصریح کرد: این منطقه دو اسکله تجاری سجافی و بحرکان را داراست و رودخانه زهره، هندیجان را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم کرده است.

شهردار هندیجان در ادامه از ساماندهی و بهسازی اماکن مختلف زیارتی و گردشگری در این شهر خبر داد و ابراز داشت: جاذبه‌های زیارتی نیز در این منطقه بسیار زیاد است و شهرداری در تمام روزهای پیش از پایان سال در تلاش است تا نسبت به ساماندهی و بهسازی اماکن مختلف شهری اقدام کند.

وی همچنین عنوان کرد: روشنایی معابر، رنگ آمیزی جداول و گوشه و کنار شهر و برنامه‌ریزی برای اسکان مسافران نوروزی با کمک اداره آموزش و پرورش نیز از اولویت‌های اقدامات شهرداری‌ بوده که در حال انجام آنهاست.

درویشی در پایان ابراز داشت: هندیجان هر ساله شاهد حضور مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور است زیرا از طرفی در مسیر بندر دیلم (استان بوشهر) و از سویی دیگر به ماهشهر قرار دارد و همین نقطه اتصال، هر ساله سیل مسافران را به این منطقه سوق می‌دهد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار