تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل همزمانی با جشنواره استانی قرآن در شوشتر
کنسرت گروه هنری سپهر شوشتر لغو شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر از لغو کنسرت گروه فرهنگی هنری سپهر شوشتر خبر داد و گفت: این کنسرت به زمان دیگری موکول می‌شود.

علی بهرامی اظهار کرد: کنسرت گروه فرهنگی هنری سپهر شوشتر با جشنواره استانی قرآن در شهرستان همزمان شده بود که با توافق انجام شده با این گروه هنری این کنسرت به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وی افزود: به دلیل حفظ قداست قرآن و جشنواره بزرگ قرآن دانش‌آموزی در شهرستان شوشتر و تحت‌الشعاع قرار ندادن برنامه‌ها تصمیم گرفته شده است که این کنسرت در زمان دیگری اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه درباره زمان اجرای آینده این کنسرت در شوشتر تصمیمی گرفته نشده است، افزود: این کنسرت به احتمال زیاد پس از ایام فاطمیه نخست در شوشتر برگزار می‌شود ولی هنوز زمان دقیق آن تعیین نشده است.

بهرامی با اشاره به نشستی که با اعضای انجمن موسیقی شهرستان شوشتر برگزار شده است، تاکید کرد: در این زمینه جلسه مشترکی برگزار شده است و قرار است در روزهای آینده درباره زمان برگزاری این کنسرت موسیقی  تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی در شوشتر گفت: البته برگزاری جشنواره قرآنی در شوشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ نشده است و متولی برگزاری این جشنواره اداره آموزش و پرورش است ولی در این زمینه تلاش کردیم تا این جشنواره به بهترین وجه ممکن برگزار شود و در روند برگزاری آن مشکلی ایجاد نشود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار