تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
19اسفندماه
تیم بوکس آبادان به مصاف «الاتصالات» عراق می‌رود
رئیس هیئت بوکس آبادان از برگزاری مسابقه با تیم بوکس الاتصالات کشور عراق خبر داد.

محسن کعابی اظهار کرد: طی روزهای گذشته با تیم الاتصالات کشور عراق مذاکرات قابل قبولی را داشته‌ایم که مقرر شد 19 اسفندماه سال جاری جهت رقابت با تیم بوکس آبادان در این شهر حضور یابند.

وی یادآور شد: پیشتر نیز تیم بوکس نفت کشور عراق با استان خوزستان در دو مسابقه رفت و برگشت به رقابت پرداخته بودند.

رئیس هیئت بوکس آبادان تصریح کرد: متأسفانه اکثر سازمان‌ها به این مسابقات توجه نمی‌کنند که امیدوارم برای سال آینده بتوانیم برنامه‌ریزی قابل قبولی را انجام تا از شهرداری و سازمان منطقه آزاد اروند منابع مالی دریافت کنیم.

کعابی خاطرنشان کرد: علاقمندیم تیم بوکس همیشه موفق باشد زیرا در یک مقطعی، آبادان حرف اول را در رشته بوکس می‌زد و از مسئولان کشور و آبادان انتظار داریم افرادی که با تمام توان و بدون هیچ چشم داشتی آموزش می‌دهند را حمایت کنند تا برای جامعه توفیق خدمتگذاری بیشتری را داشته باشند.

وی افزود: اولویت ما برای برگزاری مسابقات با کشورهای خارجی، کشورهای همسایه مانند کویت، عراق، امارات متحده عربی، قطر، عمان، یمن است ولی به دلیل اینکه این امر مستلزم هزینه است و مسئولان حمایت مالی نمی‌کنند ما نمی‌توانیم همه برنامه‌هایمان را اجرا کنیم.

رئیس هیئت بوکس آبادان در پایان تأکید کرد: چنانچه بتوانند مسئولان به تیممان منابع مالی را تزریق کنند می‌توان در مسابقات «5 مهر»، سال آینده برخی از کشورهای منطقه و جهان را دعوت کنیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار