تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم هندیجان در مجلس خواستار شد
لزوم توجه به مشکلات بهداشتی در روستاهای هندیجان
نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه و سربندر در مجلس شورای اسلامی خواستار لزوم توجه شبکه بهداشت و درمان به مشکلات بهداشتی در روستاهای هندیجان شد.

  حبیب آقاجری صبح امروز در بازدید از روستاهای شهرستان هندیجان که با همراهی جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت اظهار کرد: روستاها دارای مشکلات ریز و درشتی هستند که باید با تخصیص اعتبار بتوان راهکاری برای رفع این مناطق از کمبود و کاستی‌ها اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در بودجه سال 93 بخشی از اعتبارات برای رفع مشکلات روستاها در نظر گرفته شده باشد، افزود: در صورت تحقق این امر به خوبی می‌توان طرح‌های هادی مصوب شده در روستاها را به سرانجام رساند زیرا بسیاری از پروژه‌های طرح هادی نیمه‌کاره رها شده‌اند.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه و سربندر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین به بحث بهداشت و درمان در روستاها نیز باید توجه‌ای ویژه داشت و در این زمینه باید شبکه بهداشت و درمان همت بیشتری به خرج دهد.

  در بازدید حبیب آقاجری از روستاهای هندیجان، عبدالحسن دریایی معاون فرماندار هندیجان، بهنام خزعلی بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولان نیز حضور داشتند و به نماینده مردم این شهرستان در مجلس در خصوص مشکلات شهر و روستاها گزارشی ارائه کردند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار