تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۸۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان:
آماده حضور در مرحله پلی‌آف هستیم/ تیم‌ به شارژ روحی نیاز دارد
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در پلی‌آف به شارژ روحی نیاز دارد و از مسئولان مرتبط در این زمینه یاری می‌طلبیم.

هماد سامری امروز  ضمن اعلام آمادگی تیمش برای رویاریی با تیم پتروشیمی بندر امام در چارچوب هفته بیست یکم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم و با داشتن سه بازیکن مصدوم در این هفته در برابر حریف ماهشهری خود صف آرایی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: نیرومند، خالقی و باقر قمری، سه بازیکن اصلی و مصدوم ما در این دیدار هستند که برای استفاده از آنان کمی احتیاط به خرج خواهیم داد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی فضل جاری و ورود این تیم به مرحله پلی آف صعود به سوپر لیگ بسکتبال کشور، وضعیت کلی این تیم را چنین تشریح کرد: فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امسال نسبت به فصل گذشته از دور نمای خوبی برخوردار بوده‌ایم.

سامری تصریح کرد: اوایل فصل جاری با نشست‌هایی که با هیئت مدیره تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان داشتیم، اعتماد بسیاری برای آغاز کار به ما دادند و تاکنون هم باحمایت‌های خود باعث دلگرمی و پیشرفت این تیم بوده‌اند.

وی در خصوص بازیکنان فصل جدید تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عنوان کرد: این تیم متشکل از بهترین بازیکنان بسکتبال در پست‌های موجود است و تا کنون نیز با اهتمام و کامل و تعصب خاصی که داشتند باعث قدرت نمایی تیم شدند و با وجود مشکلات فراوان‌ گاه حتی با پای آسیب دیده در میدان حاضر شدند و با تمام وجود برای تیم بسکتبال نفت آبادان بازی کردند و این حرکت آنان جای تقدیر دارد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تاکید کرد: کادر فنی نیز در این فصل زحمات زیادی را متحمل شد و دست تک‌تک آنان را برای به سرانجام رساندن این تیم می‌فشارم، از مربی بدنساز تیم که اجازه بروز هر گونه مشکل بدنی را از بازیکنان سلب کرد و از مربی تیم که به حق فنی‌ترین مربی شهر آبادان در بسکتبال به شمار می‌رود و سرپرستی که انصافا در تمام سختی‌ها و کاستی‌ها کنار تیم بود و سهولت را به اردوی تیم هدیه کرد تشکر می‌کنم.

سامری با ابراز اینکه در مرحله پلی‌آف بازیکنی به جمع تیم افزوده نخواهد شد ابراز داشت: اعتقادی به اضافه کردن بازیکن به مجموعه تیم نداریم چرا که این مجموعه در کنار هم بسیار قدرتمند و با انگیزه است.

وی با عنوان آمادگی این تیم برای مرحله پلی آف یادآور شد: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای حضور در این مرحله به شارژ روحی نیاز دارد و از مسئولان مرتبط در این زمینه یاری می‌طلبیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: همه چیز مهیای صعود به لیگ بر‌تر بسکتبال کشور است و امیدوارم با قدرت تمام و با امکانات لازم در این آوردگاه مهم شرکت کنیم.

  تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، عصر جمعه از ساعت 16 در مجموعه ورزشی 17 شهریور  آبادان میزبان تیم پتروشیمی بندر امام خواهد بود.

این تیم هم اکنون با 38 امتیاز از مجموع 20 بازی خود هم اکنون در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور قرار دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار