تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دمای استان‌های کشور گرمتر می‌شود
مدیر کل پیش بینی آب و هوای کشور با بیان افزایش دما در اغلب نقاط کشور گفت: گرد و خاک در نوار شرقی کشور همچنان ادامه دارد.
پرویز رضازاده در گفت‌وگو با برنا ضمن بیان این مطلب درباره وضعیت بارش در کشور گفت: طی 48 ساعت آینده بارندگی به صورت پراکنده دامنه های رشته کوه البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد که در این میان استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان  شاهد بارش پراکنده باران طی این روزها خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به وجود گرد و غبار در نوار غربی کشور  از 3 روز گذشته خاطر نشان کرد: گرد و غباری که از چند روز گذشته استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان و بوشهر را درگیر کرده بود، تا پایان هفته کاهش خواهد یافت.

مدیرکل پیش بینی آب و هوای کشور درباره وضعیت گرد و خاک در نوار شرقی کشور گفت: گرد و خاک در مناطق شرقی کشور به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، به  طوری که با وزش باد از نیمه شب آغاز و تا اواسط روز ادامه می یابد.

رضازاده با اشاره به افزایش 2 درجه ای دما تا پایان هفته در سطح کشور تصریح کرد: در حال حاضر دمای هوا در اغلب مناطق کشور زیر میانگین فصل قرار دارد، با این وجود تا پایان هفته افزایش دما تا 2 درجه در اغلب استان های کشور پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی آب و هوای کشور یادآور شد: استان خوزستان با دمای 46 درجه سانتی گراد بالاترین دمای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان گفت: دمای هوای تهران امروز 35 درجه سانتیگراد است که تا پایان هفته به 37 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
:
:
:
آخرین اخبار