تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۸۷۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش برای حضور منتظری و جباری در اردو؛
قول مساعد قطری‌ها به ایران
دبیرکل فدراسیون فوتبال از قول مساعد رئیس فدراسیون قطر برای حضور 2 بازیکن ایرانی شاغل در این کشور در اردوی تیم ملی ایران خبر داد.

مهدی‌ محمدنبی در مورد سفرش به قطر عنوان کرد: جلسه‌ای 3 ساعته‌ای با رئیس فدراسیون قطر برگزار کردیم و من و کی‌روش موارد مربوط به اردوی آماده‌سازی تیم ملی را به رئیس این فدراسیون گفتیم.

وی ادامه داد: شیخ‌ حمدبن‌خلیفه به ما قول مساعد داد که همکاری لازم را برای در اختیار گذاشتن مجتبی جباری و پژمان منتظری انجام دهد. ایران در جام‌جهانی نماینده کشورهای مسلمان و تنها تیم شرکت‌کننده از غرب آسیاست و هرچه ایران قوی‌تر باشد برای کشورهای آسیایی مثمرثمرتر خواهد بود.

نبی خاطرنشان کرد: با توضیحاتی که من و کی‌روش دادیم و جمع‌بندی که رئیس فدراسیون قطر انجام داد مقرر شد با توجه به تقویم مسابقات قطر و اردوی آماده‌سازی تیم ملی، فدراسیون این کشور مساعدت لازم را برای حضور این بازیکنان در اردوی تیم ملی ایران در آفریقای‌جنوبی انجام دهد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون قطر قول مساعد به ما داده و ما نیز به آنها گفتیم اردوی آماده‌سازی تیم ملی از 24 فروردین 93 آغاز می‌شود. برنامه 3 اردوی پیش‌رو را در اختیار قطری‌ها قرار دادیم و گفتیم کی‌روش خواهان در اختیار داشتن بازیکنانش از آن تاریخ است. با این شرایط ما کاملا خوش‌بین هستیم که با حضور جباری و منتظری در اردوی آفریقای‌جنوبی برنامه‌هایمان طبق روال پیش رود.

نبی درباره اینکه چه زمانی برای رایزنی با مسئولان فدراسیون کویت جهت حضور نکونام در ایران به این کشور سفر خواهند کرد اظهار داشت: این موضوع به سال آینده موکول شد و در سال 93 با حضور در کویت رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا بتوانیم نکونام را نیز از همان تاریخ در اختیار داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اردوی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود و مشکلی در این باره وجود ندارد.

نبی در پایان در مورد اینکه آیا فیفا  خواهان ارائه مدارک مربوط به رای محسن قهرمانی شده است، یادآور شد: من درگیر مسائل تیم ملی بودم و فردا باید این موضوع را بررسی کنم اما معمولا یک نسخه از آرایی که مربوط به دوپینگ و موارد بررسی شده از سوی کمیته اخلاق می‌شود در اختیار فیفا قرار می‌گیرد. این یک روال قانونی و طبیعی است و اتفاق غیرمنتظره‌ای در این ماجرا رخ نداده است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: تیم ملی ، کی‌روش ، فوتبال ، قطر
:
:
:
آخرین اخبار