تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۵۸۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز:
کمبودهای میراث فرهنگی رامهرمز رفع می‌شود
رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز گفت: مدیر کل میراث فرهنگی استان در نشستی صمیمانه قول مساعد داد بزودی کمبودهای اداره میراث فرهنگی رامهرمز برطرف شود.

منصور معتمدی امروز اظهار کرد: با توجه به مشکلات و کمبودهای بسیار زیاد اداره میراث فرهنگی این شهرستان، مدیر کل میراث فرهنگی استان در دیداری صمیمانه قول مساعد داد که هرچه سریع‌تر این کمبود‌ها را برطرف کند.

وی ادامه داد: تامین دستگاه هرس درختان، تامین خودرو کمک‌دار جهت یگان حفاظت، تامین دو نفر نیروی باغبانی جهت باز زنده‌سازی درختان عمارت صمیمی از عمده قول‌های مساعد مدیر کل در این دیدار بود.

رئیس انجمن دوستداران میراث فرهنگی رامهرمز تصریح کرد: یکی دیگر از موارد مورد توافق که پس از تعیین محلی مناسب می‌بایست اقدام شود، ایجاد بازارچه صنایع‌دستی به منظور ترویج صنایع دستی رامهرمز است.

وی عنوان کرد: با توجه به گستره حوزه استحفاظی اداره میراث فرهنگی این شهرستان که شهرستان‌های هفتکل، رامشیر، امیدیه، آغاجاری و جایزان را نیز تحت پوشش دارد توجه بیشتر مسئولان استانی به اداره این شهرستان بیش از پیش ضرورت دارد.

معتمدی همچنین خواستار مشارکت همه مردم در حفظ و نگهداری از میراث فرهنگی شد و ابراز داشت: حفاظت از میراث نیاکان و انتقال آن به آیندگان باعث می‌شود تا مسئولیت خود را در حفظ و نگهداری این میراث ارزشمند به نحو احسن انجام دهیم.

وی در پایان گفت: خوشبختانه بخشی از بودجه مورد نیاز میراث فرهنگی رامهرمز و دو نفر باغبان از موارد مورد توافق با مدیرکل عملی شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار