تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان:
ارتقای ایمنی جاده‌ها محدود به نوروز نخواهد بود
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ارتقای ایمنی جاده‌های استان محدود به نوروز نخواهد بود و ما این کار را در طول سال نیز دنبال می‌کنیم.

احمد سیاحی در مانور ارتقای ایمنی راه‌ها که صبح امروز در جاده سه راه تپه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: 20 درصد از حمل و نقل جاده‌ای به خوزستان اختصاص دارد به همین دلیل، جاده‌های استان بار ترافیکی سنگینی دارند.

وی ادامه داد: مانوری که از امروز آغاز شده است به این دلیل بود تا بتوانیم با افزایش ایمنی جاده‌ها تصادفات کمتری را در استان و در کشور شاهد باشیم

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: در ایام نوروز سال گذشته به دلیل حوادث جاده‌ای 277 هزار نفر و به عبارتی روزی 58 نفر در کشور کشته شدند، به همین دلیل می‌طلبد چنین برنامه‌هایی در طول سال ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات و کشته‌ها در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه باید از استاندار به دلیل اهمیتی که به موضوع ایمنی جاده‌ها و آب استان دارد تشکر کنم، گفت: ارتقای ایمنی جاده‌ها محدود به نوروز نخواهد بود و ما این کار را در طول سال نیز دنبال خواهیم کرد.

سیاحی در پایان ابراز داشت: مانور ارتقای ایمنی راه‌ها با تلاش و همکاری همه سازمان‌ها از جمله نیروی انتظامی، پلیس راهور، پایانه‌ها و هلال احمر برگزار شد که جا دارد از همه تشکر کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار