تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۸۸۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دهقانی:
آشکار سازی نقاط حادثه خیز جاده های خوزستان
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از آشکار سازی نقاط حادثه خیر در جاده های استان خبر داد.

نصرالله دهقانی صبح امروز در مراسم آغاز مانور ارتقا و ایمنی راه که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری این مانور اعلام آمادگی همه ارگان های مربوطه برای خدمت رسانی در جاده های استان به شهروندان خوزستانی و مهمانان نوروزی است.
 
وی افزود: ارگانهایی مانند اورژانس، امداد خودروها و کشنده ها که در فراهم ساختن سفر ایمن برای مسافران نقش مهمی را ایفا می کنند در این مانور شرکت دارند.
 
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه، برای خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور نیز آمادگی های لازم صورت گرفته است، گفت: حدود چهار هزار کیلومتر از راه های استان که عمدتا در مسیر ورودی و خروجی شهر ها خط کشی شده است.
 
دهقانی تصریح کرد: 14 هزار انواع تابلو و علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی برای نصب در جاده های استان خریداری شده که تاکنون ده هزار مورد از این علائم نصب شده است.
 
وی اظهار کرد: سازمان راه و شهرسازی 28 اکیپ راهداری در اختیار دارد البته برای آمادگی حضور میهمانان نوروزی در استان 80 مورد دیگر نیز به این ناوگان اضافه خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه با نصب علائم و چراغ های چشمک زن، تابلو و استقرار نیروهای راهداری نقاط حادثه خیر جاده ها را آشکار سازی کرده ایم، عنوان کرد: امیدوار هستیم که این مانور در تمامی روزهای سال تداوم داشته باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار