تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۸۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌برخورد با توزیع‌کنندگان ‌مواد محترقه در خوزستان
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: افرادی که با انجام حرکات خطرآفرین در چهارشنبه‌سوری موجب اخلال در امنیت عمومی شوند، دستگیر شده و تا پایان تعطیلات در اختیار پلیس و مراجع قضایی خواهند بود.

سرهنگ سیدرحمان موسوی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای مراسم آخرین چهارشنبه سال، اظهار کرد: استفاده از مواد محترقه، ایجاد آلودگی صوتی و انجام حرکات نمایشی به گونه‌ای که مخل امنیت و آسایش شهروندان شود، طبق ماده 618 قانون مجازات اسلامی، تخلف محسوب شده و از 3 ماه تا یک سال حبس دارد.

وی ادامه داد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و روشن کردن آتش در شب چهارشنبه‌سوری به شرطی که به اموال عمومی آسیبی وارد نکرده و در محیطی امن و در چارچوب اخلاقی و امنیتی باشد، ایرادی ندارد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان ضمن هشدار به دارندگان مغازه‌های رنگ‌فروشی مبنی بر اجتناب از فروش اکلیل سرنج به کودکان و نوجوانان که از مواد اولیه ساخت مواد محترقه است، تصریح کرد: برخورد با توزیع‌کنندگان خرد و عمده مواد محترقه توسط پلیس در حال پیگیری است و تاکنون از انباری در شهرستان شوشتر 57 هزار عدد انواع مواد محترقه یافت شده و عامل آن دستگیر شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار