تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۸۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
احساس ناامنی به مثابه مرگ است
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: احساس ناامنی برای افرادی که از ماجرای قتل یک انسان مطلع می‌شوند خود به مثابه مرگ است و این ناامني برای دیگران کمتر از مرگ واقعی نیست و زمانی كه یک جمع احیاء می‌شوند و احساس امنیت می‌كنند و خوشي و سرور به مردم دست می‌دهد مانند این است که همه مردم زنده شده‌اند.

آیت‌الله سیدمحمدعلي موسوی جزایری در مانور ایمنی راه‌ها که 17 اسفندماه برگزار شد، اظهارکرد: در سوره مائده آمده است که هر کس جان یک نفر را بگیرد مانند آن است که تمام مردم عالم را به قتل رسانده و هر کس یک نفر را احیاء کند، مثل این است که همه مردم عالم را زنده کرده و از مرگ نجات داده است.

وی افزود: دلیل این امر این است که هر انسانی یک مرگ و حیات طبیعی و یک مرگ و حیات روانی دارد.

آيت‌الله جزایری ادامه‌داد: با پیشتازی و پایه‌گذاری استاندار در کارهای عالم‌المنفعه تحرک خاصی به وجود آمده است. همچنین تیم کاری، معاونان و مدیران کل نیز در این راه مساعت و همکاری ویژه‌ای دارند و از آن‌ها خواسته می‌شود این آیه را که اگر یک نفر را از مرگ نجات دهند بر سر تمام مردم منت دارند، فراموش نکنند.

وی خاطرنشان‌کرد: از اقدامات پلیس نیز قدردانی و تشکر می‌شود. همچنین از اداره کل راه و شهرسازی و تمام کسانی که در ایام عید که ایام تفریح و شادی است و حق مسلم همه افراد است، این افراد با شدت و همت زیاد برای نجات افراد از مرگ تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تبريك ميلاد حضرت زینب کبری(س) عنوان‌کرد: قیام اين حضرت به این جهت بود که کارون اسرا از تلف شدن و هلاک شدن اطفال و زنان و بچه‌‌ها در امان بماند و حضرت زینب (س) در سراسر مسیر، حق مطلب را ادا می‌کرد و قیام امام حسین با قیام حضرت زینب (س) به اتمام رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار