تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۵۸۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تيم تكواندو حفاری: سیستم داوری ليگ برتر ایراد دارد
سرمربی تیم تکواندو ملی‌حفاری معتقد است تیمش در دیدارهای پایانی ليگ برتر كشور در شرایط نابرابری نسبت به سایر تیم‌ها بازی کرده است.

مصطفی جشن‌ساز اظهار کرد: پنج‌شنبه، 15 اسفندماه با تیم‌های شهرداری ورامین، پاس قوامین ناجا و سلحشور البرز بازی کردیم.

وی ادامه داد: مقابل شهرداری ورامین که قهرمانی‌اش در لیگ مسجل شده است، با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردیم و مقابل تیم‌های پاس قوامین ناجا و سلحشور البرز هم به ترتیب با نتایج 5 بر 3 و 6 بر 2 به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم تکواندو ملی‌حفاری گفت: تیم ما و سلحشور البرز تنها تیم‌هایی بودند که در این هفته  سه دیدار برگزار کردند؛ چرا که ما نمی‌توانستیم در هفته پایانی مسابقات باتوجه به این‌که قرار است ملی‌پوشان‌مان در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنند، حضور پیدا کنیم به همين دليل این هفته سه بازی انجام دادیم که این موضوع فشار بسیاری به ما وارد کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم‌ها در جایگاه سوم قرار دارد. اگر سایر تیم‌ها هم مانند تیم ما در این هفته تمام بازی‌های خود را انجام مي‌دادند، بهتر بود؛ چرا که آن موقع شرایط برابری با تمام تیم‌ها داشتیم. به هر حال این موضوع به ضرر تیم ما است و امیدوارم درنهایت نتایج سایر تیم‌ها در هفته پاياني به صورتی رقم بخورد که به سود تیم ما باشد تا در جایگاه سوم بمانیم.

جشن‌ساز گفت: از عملکرد تکواندوکاران تيم راضی هستم ولی از داوری و سیستم داوری راضی نیستم و اعتراضم را نيز نسبت به داوری به رییس کمیته داوران فدراسیون اعلام کرده‌ام. به نظرم سیستم داوری هم کاملا ایرادهایی دارد.

وی افزود: اگر در دیدار اول‌مان اشتباه داوری رخ نمی‌داد، ممکن بود که نتیجه بهتری کسب کنیم؛ هر چند حریف‌مان تیم خیلی قدري بود. در دیدار دوم‌مان هم برابر قوامین ناجا بازهم به خاطر اشتباه داوری برد 6 بر 2 ما تبدیل به برد 5 بر 3 شد که من هم به داوری به شدت اعتراض کردم. امیدوارم برای سال آینده به وضعیت هوگوهای الکتریکی فرسوده رسیدگی شود. این مشکل برای تمام تیم‌ها وجود داشت.

سرمربی تیم تکواندو ملی‌حفاری درخصوص سطح لیگ گفت: سطح لیگ نسبت به سال گذشته بهتر بود. به نظرم سطح داوری هم امسال خوب بود ولی یکسری از قوانین تکواندو باید تغییر کند تا کیفیت این رشته افزایش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تکواندو، زیبایی خود را از دست داده است و دلیل آن هم وجود یکسری از قوانین است که باعث شده بازیکنان نتیجه‌گرا شوند. امیدوارم فدراسیون جهانی تکواندو این قوانین را اصلاح کند تا زیبایی‌های این رشته برگردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار