تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۸۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برق رسانی به هشت روستای سردشت دزفول
مدیر توزیع برق دزفول از آغاز عملیات برق رسانی به هشت روستای بخش سردشت خبر داد.

محسن نمازی فر روز یکشنبه افزود:با اتمام این عملیات 55 خانوار ساکن در روستاهای دورافتاده چمله قلی، آزنک آباد، علی جمعه، علی مردان، کوشک سفید، بکران ، چله شه و مهرآباد بخش سردشت از نعمت برق بهره مند می شوند.

وی اظهار داشت:در حال حاضر 86 روستای بخش سردشت از نعمت برق برخوردارند که با پایان این عملیات تعداد این روستاها به 94 عدد خواهد رسید.

نمازی گفت:علمیات برق رسانی به این روستاها از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تاکنون احداث شبکه توزیع برق در پنج روستا به پایان رسیده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان فروردین ماه سال جدید این عملیات تکمیل خواهد شد.

مدیر توزیع برق شهرستان دزفول افزود:این عملیات با احداث دو هزار و270 متر شبکه فشار متوسط، یک هزار و135 متر شبکه فشار ضعیف و هشت دستگاه ترانس، با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال در حال انجام است.

نمازی فر اظهار داشت : بخش سردشت و شهیون از مناطق محروم کشور بشمار می روند که بیش از 70 درصد از جغرافیای شهرستان دزفول را به خود اختصاص داده اند .

وی گفت : این پروژه از ابتدای بهمن ماه سالجاری آغاز شده و تاکنون احداث شبکه توزیع برق در 5 روستای آن به پایان رسیده است.

مدیر توزیع برق دزفول افزود : تعداد 9 روستای صعب العبور بخش سردشت نیز قبلا بوسیله انرژی خورشیدی تامین برق شده اند که این به نوبه خود گامی جدید در راستای استفاده از انرژی های نو برای تامین برق مردم بخصوص روستاییان مناطق کوهستانی است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: دزفول ، سردشت ، برق رسانی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
0
0
کلیه هزینه بیت المال برای جمعا 50 نفر !!
کاش سلول خورشیدی می زدند
هزینه تعمیر و نگهداری شبکه سرسام آوره
متاسفانه فشارهای سیاسی اجازه تصمیم کارشناسی را نمی دهد
:
:
:
آخرین اخبار