تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۸۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل تعاونی روستایی بزرگمهر هندیجان خبر داد ؛
توزیع هزار تن بذر گندم بین کشاورزان هندیجانی
مدیرعامل تعاونی روستایی بزرگمهر هندیجان از توزیع یک‌هزار تن بذر گندم بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.

امین شکاری امروز از توزیع یک‌هزار تن بذر گندم بین کشاورزان این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همچنین یک‌هزار و 600 تن کود اوره و 2 هزار تن سموم دفع آفات و علف‌های هرز نیز بین این کشاورزان توزیع شده است تا امسال محصولاتی باکیفیت‌تر داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی روستایی بزرگمهر زیر نظر جهاد کشاورزی است اضافه کرد: این اقدام در افزایش عملکرد و بالا رفتن راندمان انرژی و کاهش هزینه‌های تولید نقش به‌سزایی خواهد داشت.

مدیرعامل تعاونی روستایی بزرگمهر هندیجان ابراز داشت: جهاد کشاورزی در راستای ارائه خدمات به کشاورزان تمام سعی و تلاش خود را انجام داد تا در سال 93 برداشت خوبی از زمین‌های کشاورزی و مزارع داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌‌های مستعد کشاورزی در شهرستان مهیا و فراهم است، بیان کرد: کشاورزی و دامپروری در این منطقه به لحاظ برخورداری از شرایط مطلوب آب و هوایی همچنین اراضی با قابلیت کشاورزی رونق گسترده‌ای دارد.

شکاری با بیان اینکه هندیجان از جنوبی‌ و محروم‌‌ترین شهرهای استان خوزستان محسوب می‌شود، عنوان کرد: هر ارگان باید هرچه سریع‌‌تر نسبت به جذب اعتبار مورد نیاز خود اقدام کند و در این راستا تعلل و سهل‌‌انگاری را کنار بگذارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار