تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۸۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه آب و فاضلاب روستایی اندیمشک خبر داد ؛
اختصاص 29 میلیون ریال به تعمیر تأسیسات آبرسانی روستاهای اندیمشک
مدیر شبکه آب و فاضلاب روستایی اندیمشک از اختصاص 29 میلیون ریال به راه‌اندازی تابلو برق‌ها و تعمیرات تاسیسات آبرسانی در روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد.

عادل زیدی امروز از اختصاص 29 میلیون ریال به راه‌اندازی تابلو برق‌ها و تعمیرات تاسیسات آبرسانی در روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: همه این اعتبار از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که به اداره گزارش شده بود تابلو برق‌های روستاهای تابعه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تعمیرات اساسی در حال انجام است.

مدیر شبکه آب و فاضلاب روستایی اندیمشک عنوان کرد: این کار برای راندمان بهتر و جلوگیری از خطرات احتمالی در تاسیسات آبرسانی 19 روستای تابعه شهرستان اندیمشک انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور اطمینان داشتن از سیستم برق تاسیسات مذکور 80 مورد بازدید دوره‌ای، 20 مورد سرویس دوره‌ای تابلو برق‌های تاسیسات آبرسانی و شش مورد سرویس دوره‌ای پمپ‌های افقی صورت گرفته است.

زیدی اضافه کرد: همه تلاش ما برای رفع مشکلات آب و فاضلاب مشترکان این اداره است و برای رفع کمبود و کاستی‌ها همچنان از مسئولان استان انتظار تعامل و همکاری داریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار