تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اندیمشک خبر داد ؛
قول مساعد دولت برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان خوزستان
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت : دولت در خصوص بهبود وضعیت بهداشت و درمان استان و ارتقای آن در سال 93 قول مساعد داده است.

صید عیسی دارایی امروز اظهار کرد: ما در استان خوزستان با مشکل مواجه هستیم و هئیت دولت نیز در سفر به استان با این موضوع از نزدیک آشنا شدند و ما توقع و امید داریم که با قول مساعد دولت  و همچنین  مواردی که در بودجه پیش بینی شده این مشکلات در سال 93 مرتفع شوند.

وی افزود: در حال حاضر تمام امکانات و تجهیزات درمانی در تهران متمرکز شده اما در سایر استان‌ها و شهرستان‌ها در زمینه مسائل درمانی با مشکل مواجه هستیم که امیدواریم این امکانات و تجهیزات نیز به استان و شهرستان ما نیز اختصاص داده شود که البته در این زمینه نیز پیگیری شده است.

نماینده اندیمشک با اشاره به موقعیت این شهرستان و قرار داشتن در میان 2 استان لرستان و ایلام تصریح کرد: وجود محور ترانزیتی شمال به جنوب و مراجعه و انتقال مصدومان و بیماران به این شهرستان باعث شده که امکانات درمانی و بهداشتی  این شهرستان جوابگوی این همه مراجعه نباشد.

دارایی اضافه کرد: مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عملکرد خوب و رضایت بخشی داشته و جا دارد که همه مسئولان باید با توجه به وضعییت  شهرستان تمام تلاش خود را  به منظور بهبود این وضعیت و رفع کمبودها برای خدمت به این مردم که مدافع انقلاب و رهبری بوده و این را نیز در عمل به اثبات رسانده اند به کار گیرند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار