تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۸۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخواست بازارچه‌هاي تعاون روستايي‌جهت‌صدور مجوز توزيع سبد كالا
معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان گفت: بازارچه‌های عرضه محصولات غذایی تعاون روستایی آمادگی کامل دارد، سبد کالا را به دست مردم برساند اما تاکنون با این امر موافقت نشده است.

احمدابراهیم اخوک اظهارکرد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان درخواست شده تا مجوز توزیع سبد کالا را براي بازارچه‌های تعاون روستایی صادر کند اما هم‌اکنون با گذشته دو هفته از اين درخواست هنوز مجوزی اعطا نشده است.

وی افزود: هم‌اکنون برای تهیه سبد کالا توسط شهروندان مشکلاتی وجود دارد و با توزیع سبد کالا توسط اين بازارچه می‌توان توزیع آن‌ها را در فازهاي بعدي آسان‌تر كرد.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان تصریح‌کرد: هم‌اکنون هم برای مرحله ادامه اول و هم برای مرحله دوم آمادگی کامل توسط بازارچه‌ها وجود دارد، زيرا امکانات تعاون روستایی در شهر و روستا بسیار زیاد است و در صورتی که از این امکانات استفاده می‌شد، صف‌های طولانی دریافت سبد کالا به وجود نمی‌آمد.

اخوک خاطرنشان‌کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشته که مجوز لازم باید از تهران اخذ شود اما دلیل عدم اعطای مجوز پس از دو هفته هنوز مشخص نیست و این در حالی است که صدور اين مجوز به نفع مردم است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار