تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۸۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«از ما» بهترين فيلم‌نامه حسنات اصفهان شد
فیلمنامه "از ما" نوشته سید مرتضی سبزقبا لوح تقدیر بهترین فیلمنامه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را دریافت کرد.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات عصر چهارشنبه (14 اسفند 92) در سالن سینما ساحل اصفهان برگزار شد و طی آن برگزیدگان این دوره معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

داوران بخش مسابقه فیلمنامه‌نویسی جشنواره حسنات متشکل از امرالله احمدجو، سیدمحسن دوازده امامی، علی خدایی، ناهید طباطبایی و مینو فرشچی پس از بررسی 27 اثر راه یافته به بخش مسابقه، آرای خود را اعلام و برگزیدگان نهایی جشنواره را معرفی کردند.

فیلمنامه "از ما" نوشته سیدمرتضی سبزقبا، لوح تقدیر بهترین فیلمنامه، جایزه نقدی و یادمان چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان را به خود اختصاص داد.

 این فیلمنامه پیش از این نیز به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم کوتاه بسیج و همچنین به بخش مسابقه چهارمین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت و در سومین جشنواره فیلم و فیلمنامه‌نویسی بسیج خوزستان، جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره را دریافت کرده است.

 گفتنی است چهارمین جشنواره ملی حسنات 11 تا 14 اسفند 92 در قالب فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و فیلمنامه و با موضوع احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار