تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۸۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دغلاوی:
كشاورزي حميديه باید رونق یابد
سرپرست فرمانداری حميديه گفت: این شهرستان به زمین های حاصلخیز کشاورزی معروف است بر همین اساس توسعه کشاورزی حمیدیه در راس برنامه های فرمانداری قرار دارد.

جواد دغلاوی با اشاره به ظرفيت هاي فراوان اين شهرستان در حوزه كشاورزي گفت: با همكاري نظام صنفي كشاورزي در مسير شكوفايي و رونق بخش كشاورزي حميديه گام خواهيم برداشت.

دغلاوي با اشاره به اينكه شهرستان حميديه يكي از قطب هاي اصلي كشاورزي است ابراز اميدواري كرد با توسعه صنايع تبديلي در زمينه كشاورزي شاهد رونق و توسعه اين شهرستان باشيم.

وي گفت: كشاورزان حميديه در خصوص تامين آب با مشكلات زيادي روبرو هستند. در اين خصوص با اتخاذ برنامه هاي مدون و كارشناسي شده به دنبال اين هستيم تا با افزايش بهره وري در بخش كشاورزي از طريق صنايع تبديلي، توسعه كاشت گل و توسعه گلخانه كه فضاي كمتري را مي گيرند قدم هاي مثبتي در راستاي شكوفايي بخش كشاورزي حميديه برداريم.

دغلاوی در همين رابطه از كشاورزان، كارشناسان و نخبگان شهرستان حميديه خواست تا در راستاي تحقق اين امر كه قطعا ايجاد فرصت هاي شغلي براي جوانان و بويژه فارغ التحصيلان را در پي خواهد داشت با مجموعه فرمانداري همكاري و تعامل داشته باشند.

فرماندار حميديه همچنين از مسئولين سازمان هاي جهاد كشاورزي، آب و برق و منابع طبيعي خواست تا در راستاي احياي زمين هاي لم يزرع شهرستان حميديه از هيچ تلاشي دريغ نكنند. هچنين نظام صنفي كشاورزي با پيشنهادات سازنده خود مي تواند در راستاي خارج شدن كشاورزي حميديه از حالت سنتي به مدرن، كمك شاياني به ما كند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: کشاورزی ، حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار