تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۸۹۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در استقبال از مهمانان نوروزی ؛
خرمشهر و بستر کارون زیباسازی شد
شهردار خرمشهر از زیبا سازی شهر و بستر رود کارون به منظور استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

محمد حویزاوی عنوان کرد: شهرداری خرمشهر در آستانه عید نوروز و برای استقبال از مهمانان نوروزی نسبت به رنگ آمیزی کلیه صندلی های نصب شده در سطح شهر اقدام کرده است.
 
وی افزود: علاوه بر ترمیم و رنگ آمیزی صندلی های قدیمی، سطل های زباله و صندلی های جدیدی نیز در محل هایی که کمبود امکانات مذکور در آن ها احساس می شد در کنار رودخانه کارون نصب شدند.
 
شهردار خرمشهر اظهار کرد: از آنجایی که امروزه با آگاهی ژرف و نافذ به این واقعیت که مبلمان شهری محیطی شاد و مفرح برای شهروندان به ارمغان می آورد بنابراین شهرداری خرمشهر تمام تلاش خود را برای افزایش سرانه خدمات عمومی و توسعه مبلمان شهری خواهد کرد.
 
حویزاوی در بخشی دیگر از گفتگو به روز درختکاری نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز درختکاری و همچنین در راستای افزایش سرانه فضای سبز و فرهنگ سازی در زمینه کاشت، حفظ و نگهداری فضای سبز خانگی، شهرداری خرمشهر نسبت به توزیع بیش از هزار و 500 اصله نهال در نوع های مختلف در بین شهروندان اقدام کرد.

خرمشهر یکی از زیباترین شهرهای بندری جنوب غرب ایران است که از گذشته های به عروس خلیج فارس معروف شده بود، بعد از اتمام جنگ تحمیلی مدیران زیادی جهت آبادی این شهر در حد خود تلاشهایی کردند ولی با وجود پتانسیل خاص این شهر متأسفانه هنوز نتوانستند خرمشهر را به جایگاه گذشته خود برگردانند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار