تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۸۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود بیش‌از یک‌میلیون زائر راهيان نور به خوزستان
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه خوزستان گفت: تا 14 اسفندماه امسال آمار ورود زائران راهیان نور به استان خوزستان یک میلیون و 248 هزار نفر بوده است.

 سرهنگ عبدالله عفراوی در جلسه سلامت راهیان نور که امروز 18 اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: همچنین 711 زائر راهيان نور از کشورهای خارجی به خوزستان سفر کرده‌اند.

وی افزود: اجري طرح سفرهاي راهيان نور امسال از 11 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین 93 ادامه دارد.

عفراوي گفت: امسال 22 هزار و 510 نفر روز خادم الشهدا در زیارتگاه‌ها در بازه زمانی 10 روزه مستقر خواهند شد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه خوزستان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود دانشگاه آبادان در منطقه آزاد اروند، سپاه در شلمچه، شرکت ملی حفاری در پاسگاه زید و شرکت نفت در طلايیه، مسئول خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور شوند. همچنین ارتش برای خدمات‌رساني به راهيان نور در چذابه، دانشگاه دزفول برای منطقه فتح‌المبین و هلال احمر برای فکه پیشنهاد می‌شود.

وي ادامه داد: دیروز (17 اسفند) در منطقه طلايیه 5 نفر مصدوم شده‌اند که خدمات‌رسانی به آنها با دشواری صورت گرفت و این امر برای استاني چون خوزستان شایسته نیست. همچنین شاهد وقوع 2 حادثه در فکه بودیم که برای یکی از مسئولین مجروح، احتمال قطع شدن دست وجود دارد.

وی عنوان کرد: سپاه دستور داده امسال زائران آب شرب با خود به همراه نیاورند و از آب مورد نياز خود را در خوزستان خریداری کنند كه در اين زمينه بازرس مخصوص برای نظارت در نظر گرفته شده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: راهیان نور ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار