تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۸۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور مسئولان استانی ؛
7 موسسه خیریه فعال خوزستان تجلیل شدند
هفت موسسه خیریه استان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان تجلیل شدند.

اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از هفت موسسه خیریه به خاطر اقدامات خیرخواهانه آن‌ها تقدیر کرد.

این برنامه عصر امروز با حضور مسئولان استانی و جمعی از دانش آموزان دختر مدارس اهواز در تالار اجتماعات فردوسی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان واقع در خیابان در امانیه انجام شد.

در این آیین از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان از موسسه خیریه الزهرا (س)، موسسه خیریه وصال و موسسه خیریه فردوس تقدیر شد.

همچنین در این برنامه موسسه خیریه ثنا (کمک به کودکان مبتلا به سرطان)، انجمن خیریه 14 معصوم (ع) اهواز، موسسه خیریه بهشت کوچک و موسسه خیریه جوادالائمه (ع) نیز از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این برنامه گروه سرود (آوای سکوت) خانواده انجمن ناشنوایان خوزستان علاوه اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، ترانه هم وطن احسان خواجه امیری و ترانه پدر ناصر عبداللهی را نیز با زبان اشاره برای حاضران اجرا کردند.

علی ظهوری، محسن داودی‌نژاد، فرید چنانه، حسن سلیمانی، سیمین داودی‌نژاد، یاسمین سواری، رقیه امیری و زینب فیروزی اعضای گروه سرود (آوای سکوت) خانواده انجمن ناشنوایان خوزستان هستند که به سرپرستی به سرپرستی فاطمه برون کیانی به اجرای برنامه پرداختند.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار کرد: با اجرای طرح دست‌های مهربانی به همه مردم اطلاع رسانی می‌شود تا بدانند موقوفات در جای خود صرف می‌شود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم کاری انجام شود که ماندگار بماند در قالب وقف باشد زیرا کارهای خیر زیادی صورت می‌گیرد ولی آثاری از آن باقی نمی‌ماند.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان خاطرنشان کرد: به خیران پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهند به دانش آموزان بی‌بضاعت و یا ازدواج جوانان کمک کنند این کار را در قالب وقف انجام دهند تا ماندگار باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار