تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۸۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فردا ؛
بودجه 93 شهرداری اهواز به صحن شورا مي‌رود
ريیس شورای شهر اهواز خبر داد: جلسه تصويب بودجه 93 شهرداری اهواز دوشنبه (19 اسفندماه) در صحن علنی شورا برگزار مي‌شود.

رامی علاسوندمقدم امروز به خبرنگاران گفت: این اولین باری است که برای بررسی بودجه تا این حد وقت صرف می‌شود و این نشان از توجه و دقت بالای اعضای شورای شهر در بررسی بودجه 93 شهرداری است.

وی ادامه داد: کارگروه های تخصصی مختلفی برای بررسی بودجه تشکیل شدند. بودجه شهرداری در این کارگروه‌ها در بعضی بخش‌ها افزایش و در برخی بخش‌ها افزایش پیدا کرد و در نهایت بودجه با يك هزار و 20 میلیارد تومان بسته شد.

ريیس شورای شهر اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که با توجه به افزایش قابل توجه رقم بودجه 93 نسبت به بودجه 92 و سال‌های قبل، چه تضمین اجرایی برای تحقق يك‌هزار میلیارد تومان بودجه 93 وجود دارد؟ گفت: سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی در سال 92 در اهواز صفر بوده است. به همین دلیل برای احیای این موضوع شورای شهر چهارم یک کمیسیون را به طور اختصاصی برای جلب مشارکت‌ها و سرمایه گذاری های اقتصادی در اهواز تشکیل داد و مطمئن باشید که سرمایه گذاران بسیاری در سال 93 اقدام به سرمایه گذاری در اهواز خواهند کرد.

علاسوند مقدم تصریح کرد: پیش‌بینی‌هایی که در جهت تشویق سرمایه‌گذاران و مشارکت بخش خصوصی برای تسریع کار آنها، در نظر گرفته شده بی شک موثر خواهند بود و سرمایه گذار نیز امنیت در سرمایه‌گذاری را خواهان است که شورای شهر و شهرداری بستر امن را برای سرمایه گذاران در شهر اهواز را ایجاد می کند.

وی در ادامه در خصوص اعتصاب برخی کارگران شهردار گفت: یکی از شرکت های خدماتی که توان انجام کار را نداشت، باعث این اتفاق شد و بیش از یک سال است که کار انجام نمی دهد و شهرداری در حال انجام تعهدات این شرکت است. در سال 93 بستر برای شرکت های توانا فراهم است تا مشکلاتی این چنینی برای کارگران رخ ندهد و کارگران با خیال راحت مشغول به کار باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار