تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۸۹۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دغدغه ما وضعيت مصدومان‌ تيم است
سعداوي: شناخت خوبي از الفتح داريم
مربي تيم فوتبال فولادخوزستان مي‌گويد تمام تلاش‌مان اين است كه در ديدار با الفتح عربستان از شرايط ميزباني‌مان استفاده كنيم و با حمايت هواداران‌مان يك بازي خوب و جذاب را به نمايش بگذاريم.

نعيم سعداوي اظهاركرد: بازي مقابل الفتح گام دومي است كه بايد در ليگ قهرمانان آسيا برداريم و تمام تلاش‌مان اين است كه از شرايط ميزباني، حداكثر استفاده را ببريم.

وي بيان كرد: تمرينات خوبي داشته‌ايم و شناخت خوبي هم از الفتح داريم، اميدواريم با حمايتي كه هواداران مي‌كنند بتوانيم ضمن ارايه يك بازي بسيار خوب و جذاب، نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که امیدوارم بتوانيم سه امتیاز این بازی را به دست آوریم، گفت: این سه امتیاز بسیار حساس است، چرا که معمولا استراتژی تیم‌ها این است که در بازی خارج از خانه حداقل امتیاز و در داخل خانه حداکثر امتیاز را بگیرند تا بتوانند در ادامه کار شرایط مناسبی را برای صعود داشته باشند.

وی در ارزیابی‌اش از تیم الفتح گفت: چند بازی پایانی این تیم را کاملا بررسی کرده‌ایم و نشان می‌هد این تیم حرفه‌ای است. بازیکنان خارجی بسیار خوبی را جذب کرده و بازیکنان‌شان هم از تجربه خوبی برخوردار هستند ولی با این وجود ما هم شرایط بسیار خوبی داریم و به هماهنگی تیمی خوبی رسیده‌ایم.

سعداوی خاطرنشان‌کرد: تنها نگرانی و دغدغه ما آسیب‌دیدگی چهار، پنج بازیکنان‌مان است كه امیدواریم تا روزهای آینده تا اندازه‌ای مصدومیت آن‌ها مرتفع شود و بتوانیم به آن صورت که دل‌مان می‌خواهد از تمام نیروی تیم بهره ببریم.

وی درخصوص آسیب‌دیدگی آرش افشین عنوان کرد: افشين از ناحیه استخوان نازک نی پای راست دچار آسیب‌دیدگی شده است و برای بازی با الفتح او را در اختیار نداریم. امیدواریم با تلاش خود آرش و کادر پزشکی تیم، او را تا دو هفته آینده در اختیار داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: متاسفانه پریرا هم هنوز مصدومیتش کاملا مرتفع نشده و تمریناتش را هم با تیم شروع نکرده است. حسن جعفری و مهدی بدرلو نيز از ديگر مصدومان تيم هستند.

وی در پاسخ به این سوال که طبق آنالیزي که از تيم الفتح داشته‌اید، نقاط ضعف و قوت این تیم را در چه ديده‌ايد؟ گفت: الفتح در فاز جلو، بازیکنان خوبی دارد ولی عمق دفاع و ساختار دفاعی آن‌ها کمی در کارهای سرعتی متزلزل است. ما تمرینات‌مان را به صورتی طراحی کرده‌ایم تا بتوانیم نقاط قوت آن‌ها را کنترل و از نقاط ضعف‌شان هم استفاده کنیم.

سعداوی همچنین درباره دیدار اول فولاد برابر الجیش قطر عنوان کرد: در نیمه اول این بازی شرایط خوبی نداشتیم، چرا که تجربه تیم‌مان در بازی‌های بین‌المللی کم بود اما به نظرم در نیمه دوم این دیدار، بازی خوب و با برنامه‌ای را ارايه دادیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. این تیم از 9 بازیکن خارجی سود می‌برد و امکانات بسیار متفاوتی هم نسبت به تيم ما داشت. به هر حال ما دست پر برگشتیم. امیدوارم در سایر بازی‌های‌مان هم شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم از گروه خود صعود و دل مردم خوزستان را شاد کنیم و نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار