تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۵۸۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخفیف 50 درصدی عیدانه گروه تئاتر «آیین مردم» به اهوازی ها
نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» کاری از گروه تئاتر آیین مردم است که با موضوع اتحاد و همدلی و با هدف ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی وبا بهره گیری از وجود هنرمندان با تجربه و توانا در عرصه تئاتر استان تولید شده است
گروه تئاتر آیین مردم با تخفیف 50 درصدی برای نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» به مردم اهواز عیدانه می دهد.

گروه تئاتر آیین مردم با ارایه تخفیف 50 درصدی ویژه مدارس، مهدکودکها و ارگانهای دولتی برای نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» عیدانه می دهد و همچنین خانواده ها می توانند با تهیه چهار بلیط یک بلیط رایگان نیز به عنوان جایزه دریافت کنند.

نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» کاری از گروه تئاتر آیین مردم است که با موضوع اتحاد و همدلی و با هدف ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی  وبا بهره گیری از وجود هنرمندان با تجربه و توانا در عرصه تئاتر استان تولید شده است.

این نمایش از تاریخ 15 اسفند در تالار آفتاب واقع در اتوبان لشکر اهواز به روی صحنه رفته است و تا روز 28 اسفند پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

نمایش «خورشید در جنگل بامبولا» در دو سانس صبح و ظهر ویژه مدارس و مهدکودکها و عصرها در یک سانس در ساعت 19 پذیرای بازدید علاقه مندان است.

علاقه مندان می توانند برای تهیه و رزرو بلیط این نمایش و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان، مکان و روند اجرای آن با شماره همراه 09376005514 تماس بگیرند.

در این نمایش مهرداد قائدی، فرهاد الهایی، محمد باقرکرم بنا، مهزیار بزرگیان، علی فرخی، مجتبی چرغانی، محمد رادفر، راضیه موسوی، نادیا سعیدی، مینا جلالی، مینا شحیطاوی، سیما کهریزی و فاطمه سواعدی به ایفای نقش می پردازند.

لازم به ذکر است این نمایش به اجرای رایگان برای انجمن های خیریه نیز می پردازد که تا کنون چندین اجرای رایگان برای تعدادی از این موسسات از جمله موسسه خیریه چهارده معصوم اهواز داشته است که طی آن جمعی از کودکان مهدکودکها و مدارس تحت پوشش این انجمنها از این نمایش دیدن کردند.

سایت خبری خوز نیوز ، خبرگزاری مهر خوزستان، روزنامه توسعه جنوب، خانه طراحان وب اهواز به عنوان حامی از این نمایش حمایت می کنند.
:
:
:
آخرین اخبار