تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۵۸۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور عنوان کرد:
عدم‌هماهنگی‌فرمانداری با شورای‌شهرخرمشهر
رئیس شورای شهر خرمشهر گفت: برخی مسئولان بدون فکر و راه چاره دست به اقداماتی می زنند که باعث ایجاد دردسر و مشکلاتی برای مردم می شود.

سید جواد ادریس پور عنوان کرد: متأسفانه برخی مسئولین با هدف خدمت رسانی به مردم، مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می کنند که در نهایت نه تنها مشکلی رفع نمی شود بلکه آنها را به دردسر و خطر هم می اندازد.

وی با اشاره به طرح تعمیر پل شناور منیخ گفت: یکی از این موارد که سبب به وجود آمدن مشکلات، سختی ها و خطرات فراوانی برای مردم شده استا اجرای مراحل بهسازی و بازسازی پل شناور منیخ خرمشهر است که محل تردد مردم بسیاری است.

رییس شورای شهر خرمشهر در این خصوص توضیح داد: چندی پیش متوجه شدیم که پل شناور منیخ به ورودی صابون سازی که محل تردد بسیاری از شهروندان شهری و روستایی بوده بدون اینکه قبل از آن برای تردد مردم چاره ای اندیشیده شود به علت خراب بودن باز شده و برای بازسازی و اصلاح به شرکت کشتی سازی منتقل شده است و به همین دلیل مردم مجبور هستند برای تردد از قایق و از وسط رودخانه رفت و آمد کنند.

ادریس پور با اشاره به خطراتی که شهروندان و روستاییان را در این مدت تهدید می کند، تصریح کرد: تردد از طریق قایق و از وسط رودخانه امری خطرناک برای مردم است و اگر کسی در رودخانه غرق شود چه کسی باید جوابگو باشد.

وی افزود: در این مدت مسئولین حتی بودجه ای برای این طرح تصویب نکرده بودند و راه دیگری برای تردد شهروندان آماده نکرده اند که این مساله مردم را با یک چالش و مشکلی دیگر مواجه کرده است.

رئیس شورای شهر خرمشهر اظهار کرد: پس از مراجعه شهروندان شهری و روستایی به شورا و بیان مشکل، موضوع از شوی شورا مورد بررسی قرار گرفت که متوجه شدیم که پل هنوز بر روی ساحل کنار شرکت قرار گرفته و هیچ کاری بر روی آن انجام نشده است و متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای حل این معضل صورت نگرفته است.

ادریس پور ادامه داد: سوال من اینجاست چرا مسئولین همواره بدون فکر چاره کار انجام داده و به فکر عواقب آن نیستند، چرا بعد از جابجایی پل کسی دنبال حل مشکل بودجه آن نیست، چرا فرمانداری با شورای شهر هماهنگ نیست، چرا مسئولان بدون فکر و راه چاره به چنین کارهایی دست می زنند و باعث مشکلات بعدی برای مردم می شوند؟

وی با طرح این سوال از مسئولین گفت: آیا با وجود این همه خطرات احتمالی مسئولان خود حاضر هستند بچه هایشان از رودخانه تردد کنند؟

رئیس شورای شهر خرمشهر تصریح کرد: مسئولان به فکر پیشگیری خطرات احتمالی و عواقب بعدی باشند، حداقل برای تردد مردم جاده خاکی میان پل ژیان زیرسازی و آسفالت شود تا مردم مجبور نشوند برای تردد 20 کیلومتری را جهت آمدن به شهر طی کنند.

ادریس پور عنوان کرد: در جلساتی که با مسئولین منطقه آزاد داشتیم پیرامون این موضوع صحبت هایی کردیم که قول مساعدت دادند که در این راستا استدعای کمک از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را نیز برای حل این مشکل دارم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار