تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۸۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناامید نیستم و رضایت کی‌روش را جلب می‌کنم
شریفات: نمی‌گذارم دعوت نشدن به تیم ملی در روحیه‌ام تاثیر بگذارد
 مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نمی‌گذارم اینکه به تیم ملی دعوت نشدم در روحیه‌ام تاثیر بگذارد.

اسماعیل شریفات ابتدا در خصوص بازی با الفتح عربستان اظهار داشت: ما بازی خوبی با الجیش داشتیم و در قطر یک امتیاز گرفتیم. حالا در اهواز میزبان الفتح هستیم و باید از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببریم، چون تاثیر زیادی در صعود تیم ما دارد. الفتح تیم خوبی است و نباید به خاطر میزبانی از همه چیز مطمئن باشیم.

وی در ادامه ضمن تاکید براینکه باید مقابل الفتح عربستان باهوش بازی کنند، گفت: در این بازی به حمایت تماشاگران نیاز داشته و انتظار داریم فردا 50 هزار نفر ورزشگاه غدیر اهواز را پر کنند.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شانس گلزنی خود در دیدار مقابل حریف عربستانی گفت:‌ هر بازیکنی دوست دارد گل بزند یا پاس گل بدهد. همیشه تلاشم را انجام می‌دهم تا بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم اما باور کنید که برای من موفقیت فولاد مهم‌تر از گل زدن است. ما همه برای تیم بازی می‌کنیم و فرقی ندارد چه کسی گل بزند. امیدوارم در این بازی به فولاد کمک کنم و در پایان با کسب 3 امتیاز زمین را ترک کنیم.

شریفات در پاسخ به این سؤال که «آیا دعوت نشدن به تیم ملی روحیه‌ات را خراب نمی‌کند؟»، گفت: انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم و زمانی که اسامی این تیم اعلام شد و نامم در بین بازیکنان نبود، ناراحت شدم. هر بازیکنی دوست دارد نتیجه تلاش خود را ببیند و من هم می‌توانستم جزو دعوت شده‌ها باشم. با این حال قسمت نبود در اردوی تیم ملی باشم اما نمی‌گذارم این موضوع در  روحیه‌ام تاثیر بگذارد.

وی در خاتمه تصریح کرد:‌ الان فقط به فکر فولاد هستم و می‌دانم که در بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا، این فرصت را دارم که خودم را اثبات کنم. حتماً نتوانستم در گذشته رضایت کی‌روش جلب کنم اما ناامید نیستم و دست از تلاش برنمی‌دارم. امیدوارم در نهایت مزد تلاش خود را گرفته و به تیم ملی دعوت شوم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار