تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۸۹۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال امید فوتبال نفت آبادان:
سراج بهترین گزینه برای باشگاه نفت است
سرمربی تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان گفت: انتخاب بهنام سراج به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بهترین گزینه برای باشگاه نفت است.

وحید سلامات امروز اظهار کرد: بهنام سراج، سال‌هاست که در عرصه فوتبال فعالیت می‌‌کند و می‌‌تواند نتیجه مطلوبی را برای این تیم در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: سرمربی‌هایی که غیربومی هستند هر چقدر هم دلسوز باشند امتیازی برای آبادان ندارند و مربیان بومی با توجه به شناخت بسیار خوبی که دارند می‌توانند اثربخش‌‌تر باشند.

سرمربی تیم فوتبال امید صنعت آبادان اضافه کرد: برای همه مربیان آبادانی اگر کاری از دست من برآید به طور حتم انجام می‌دهم و از خبرنگاران نیز انتظار داریم همانگونه که تاکنون از مربیان حمایت کرده‌‌اند از سرمربی جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز حمایت کنند تا سکاندار تیم بچه‌‌های همین شهر باشند.

سلامات با اشاره به هواداران این تیم آبادانی ابراز داشت: هواداران باید طرفدار تیمشان باشند و موضوع پائین بودن در رده‌‌های باشگاه ممکن است آنها را سرد کند ولی هدف اصلی باید حمایت باشد تا مانند گذشته این تیم موفیقت‌‌های پی درپی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب بهنام سراج به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بهترین گزینه برای باشگاه نفت است زیرا بچه همین شهر می‌باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار