تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۸۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان خبر داد ؛
برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ملی در آبادان
رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ملی طی روزهای آینده در این شهرستان خبر داد.

پیمان ادیبی امروز از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان ملی طی روزهای آینده در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: قرار شده است این برنامه به صورت پخش زنده تلوزیونی باشد و با حضور یکی از مجریان در سطح ملی برگزار ‌شود.

وی تصریح کرد: اکثر امور انجام شده است و امید می‌‌رود با برنامه‌های در نظر گرفته شده استقبال چشمگیری از آن شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان ابراز داشت: در جلسه اخیر شورای ورزش آبادان، عزیز‌الله شهبازی فرماندار این شهر تأکید زیادی در خصوص تهیه برنامه‌های جامع و کامل داشت که تاکنون شهرداری، شورای اسلامی شهر و شرکت پالایش نفت آبادان همکاری خوبی را در این خصوص داشته‌اند.

ادیبی اضافه کرد: این مراسم بزرگ در سالن سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توان به وب‌سایت مرتبط با این برنامه مراجعه کنند.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای ارتقای وضعیت این منطقه خاطرنشان کرد: قرار بر این شده است تا برنامه سند راهبردی ورزش آبادان تا ماه آینده تهیه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به پیست کارتینگ آبادان عنوان کرد: پیست کارتینگی در منطقه دیری فارم آبادان در حال احداث است و تا ابتدای سال آینده مورد بهره ‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چه زمانی در آبادان ورزش‌هایی مانند اسکی روی چمن، اسکی روی برف، کوهنوردی و سایر ورزش‌‌هایی که باید محل آن به صورت مصنوعی مورد بهره‌‌برداری قرار گیرد، احداث می‌‌شود؟ عنوان کرد: در ابتدا باید کارهای زیربنایی که در اولویت است انجام شود سپس دیگر کارهای دیگر صورت گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار